Helene

  • Viesti luotiin 1 kuukausi

    Konsistenssi

    Hei. Miten tämän koostumus vertautuu 4 %:n niasiiniamidiin? Minulla on jo 4 %:n versio, ja mielestäni se toimii hyvin meikin alla esimerkiksi. Onko tällä 6 %:n versiolla sama koostumus ja tuntuuko se samanlaiselta meikkivoiteen alla?
    1 product in post Konsistenssi
    777 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 1 kuukausi
      Hei Helene 😊 Sanoisin, että 6 %:n versio on hieman kermaisempi, mutta muuten koostumus on samanlainen. Mukavaa päivänjatkoa! 🌼