Tove

  • Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Ajoittainen päänahan kutina.

    Minulla on lyhyemmät hiukset, joten käytän enemmän tuotteita hiuksissani luodakseni kampauksia lämpötyökaluilla. Koin kutinaa silloin tällöin ennen kuin kokeilin Neccins scalp soothing serumia. Se toimii niin hyvin! Rauhoittaa jo ensimmäisellä käyttökerralla. Nyt se on vakiovaruste hiustenhoidon ensiapupakkauksessani.
    391 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 kuukautta sitten
    Arvosana: 3 / 5
    Vahvistettu ostaja

    En ymmärrä hypetystä tämän ympärillä!

    Toimii odotetusti. Erityisen käyttökelpoinen rasvaiselle ja sekaiholle, jossa on kuivia poskia. Erittäin tahmea levityksen jälkeen. Jos sinulla on auki olevat hiukset, unohda raikas look päivän/yön jälkeen. Hiukset tarttuvat kiinni, vaikea saada pois ilman peiliin katsomista. Odota tahmeaa kasvoa, mikä saa meikin hilseilemään ja tyynyn varmasti tahriintumaan. Samasta sarjasta oleva yönaamio on huomattavasti parempi.
    1 product in post En ymmärrä hypetystä tämän ympärillä!
    2762 näyttöä
  • Viesti luotiin 3 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Rakastan!!

    Selvästi parempi kuin useimmat muut, joita olen kokeillut milksiltä. Iho ei tunnu kuivalta/kireältä levityksen jälkeen. Toimii erinomaisesti näkymättömänä naamiona, kun sitä levitetään kerroksittain. Ostaa uudelleen.
    1 product in post Rakastan!!
    104 näyttöä
  • Viesti luotiin 3 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Ihan uskomaton vaahto!

    Tilavuus pysyy todella päivien ajan sen jälkeen.
    1 product in post Ihan uskomaton vaahto!
    1622 näyttöä
  • Viesti luotiin 3 kuukautta sitten
    Arvosana: 1 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Täynnä silikoneja ja se tuntuu.

    Kamala. Selkeä tunne, että tuotteessa on silikonia. Rasvainen jälkimaku. Kuoriutuu meikin alla.
    1 product in post Täynnä silikoneja ja se tuntuu.
    1023 näyttöä
  • Viesti luotiin 5 kuukautta sitten
    Arvosana: 1 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Vaalea, jos sinulla on kylmät alavärit.

    Todella ei aivan soveltuva meille pohjoismaalaisille, joilla on kylmät alavärit. Meillä on taipumus näyttää täysin vaaleilta levityksen jälkeen. Käytän purkin loppuun, mutta en osta uudelleen.
    1 product in post Vaalea, jos sinulla on kylmät alavärit.
    1886 näyttöä