Sara
- Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Bronzer-tikku
Minun ehdoton suosikkibronzerini, rakastan sitä1 product in post Bronzer-tikku1336 näyttöä - Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 1 / 5Vahvistettu ostaja
Body mist
Liian hypet ja ei haise niin hyvältä1 product in post Body mist1067 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon työntekijä.Kommentti lisättiin 3 kuukautta sittenHei Sara ❤️ Kiitos arvostelustasi! Tuoksu on todella henkilökohtaista – monet kokevat Cheirosa 40:n hieman tummempana, kukkaisena gourmétuoksuna, jossa on luumua, jasmiinia ja lämmintä myskiä. Jos se tuntuu liian hypetetylle tai ei oikein miellytä sinua, voi olla hyvä kokeilla joitakin muita vaihtoehtoja. Ehkä Sol de Janeiro Cheirosa 87 Rio Radiance, jossa on kevyempi, aurinkovoiteen tuntu, tai Cheirosa ’76 eleganttiin iltatunnelmaan? Toivottavasti löydät tuoksun, joka tuntuu enemmän sinulta! 🌞1 tykkää
- Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Lämpösuoja
Mielestäni tämä on todella hyvä.1 product in post Lämpösuoja804 näyttöä - Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 2 / 5Vahvistettu ostaja
Lämpösuoja
En pidä niin paljon pakkauksesta, mutta hyvä hinta1 product in post Lämpösuoja1517 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 3 kuukautta sittenHei Sara 😊🤍 Kiitos, että jaoit kokemuksesi 🙏 Tyypillistä, ettei se kestänyt ihan loppuun asti, varsinkin kun siinä oli jotain, mistä pidit. Toivottavasti löydät oikean suosikin sen sijaan! Mukavaa päivänjatkoa ✨
- Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Settingspray
En usko, että settingsprayn pitäisi olla niin kallista kuin kaikki suuret merkit myyvät sitä, ja tämä on sekä hyvä hinnaltaan että sisällöltään1 product in post Settingspray1106 näyttöä - Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Etana lima
Erittäin kosteuttava. Olen ostanut sen niin monta kertaa. SUOSITTELE1 product in post Etana lima833 näyttöä - Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Hiusharja
Hyvä olla laukussa ja halpa1 product in post Hiusharja39 näyttöä - Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Lämpösuoja
Halpa ja hyvä1 product in post Lämpösuoja980 näyttöä - Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Hiöljy
Tuoksuu niin hyvältä1 product in post Hiöljy1744 näyttöä - Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Toner
Rakastan sitä, en tiedä miten selittää, mutta kun käytän sitä, tunnen, että kasvoni on täysin snatched1 product in post Toner1071 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 3 päivää sittenVihdoin joku, joka ymmärtää🙏🏻🙏🏻