Sandra
- Viesti luotiin 3 viikkoa sittenArvosana: 1 / 5Vahvistettu ostaja
Ei mitä odotin
Se on kömpelö ja asettuu oudosti huulille, huulivoiteessa on paljon kovia osia, jotka saavat sen tuntumaan kuorinnalta eikä voiteelta… todella harmi, koska olin innoissani tuotteesta1 product in post Ei mitä odotin30 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon työntekijä.Kommentti lisättiin 3 viikkoa sittenHei 😊 Ymmärrän, että olit innoissasi kokeilemaan tuotetta, sillä siinä on niin ihana väri 🌸 Se, mitä kuvailet kovista osista, ei kuulosta siltä kokemukselta, jonka tuotteen on tarkoitus antaa. Jos epäilet, että kyseessä voi olla valmistusvirhe, olet lämpimästi tervetullut tekemään reklamaation Omat sivut - Tilaushistoria - Reklamaatio kautta, niin autamme sinua mielellämme eteenpäin 💗 Pidä huolta itsestäsi 🌷
- Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Standard
Hyvä peittävyys, luonnollinen mutta ajattelen finnejä ja erilaisia ihonsävyjä.1 product in post Standard911 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Lempi!
Olen käyttänyt paljon Maria Nilan tuotteita, mutta tämä on ykkönen! Hiukset tuntuvat pehmeämmiltä, vähemmän pörröisiltä ja kiiltävämmiltä.1 product in post Lempi!526 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä!
Erittäin hyvä pesu - minulla on paljon finnejä ja tukkeutuneita huokosia, mutta silti kuiva iho. Tämä pesee hyvin ilman, että iho tuntuu kuivalta ja kireältä.1 product in post Hyvä!767 näyttöä