Nathalie

  • Viesti luotiin 18 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Erittäin hyvä

    Auttoi ihoani todella paljon! Minulla on yliherkkä iho, joka reagoi kaikkeen, on kuiva ja saa helposti epäpuhtauksia. Luulin, että tämä voisi olla liian ”rasvainen” iholleni, mutta ei! Kuukauden ajan käytin erittäin kuivattavaa kasvojen puhdistusainetta, sitten ostin tämän, ja nyt kahden viikon jälkeen iho tuntuu paljon paremmalta! Rakastan sitä.
    1 product in post Erittäin hyvä
    143 näyttöä