Nathalie
- Viesti luotiin 18 tuntia sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Erittäin hyvä
Auttoi ihoani todella paljon! Minulla on yliherkkä iho, joka reagoi kaikkeen, on kuiva ja saa helposti epäpuhtauksia. Luulin, että tämä voisi olla liian ”rasvainen” iholleni, mutta ei! Kuukauden ajan käytin erittäin kuivattavaa kasvojen puhdistusainetta, sitten ostin tämän, ja nyt kahden viikon jälkeen iho tuntuu paljon paremmalta! Rakastan sitä.1 product in post Erittäin hyvä143 näyttöä