Ida Margaretha
- Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Rakastan tätä!
Todella hyvä!!1 product in post Rakastan tätä!972 näyttöä - Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Niin hyvä!
Todella hyvä ja edullinen!!!1 product in post Niin hyvä!470 näyttöä - Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Todella hyvä!
Erittäin hyvä!!!1 product in post Todella hyvä!1037 näyttöä - Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Todella hyvä!
Erittäin hyvä! Koko hiukset mahtuvat klipsiin!1 product in post Todella hyvä!437 näyttöä - Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Todella hyvä!
Erittäin hyvä! Tuoksuu myös uskomattoman hyvältä!1 product in post Todella hyvä!486 näyttöä - Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä!
Erittäin miellyttävä!1 product in post Hyvä!1654 näyttöä - Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Erittäin hyvä
Rakastan tätä! Olen ostanut uudelleen useita kertoja!!1 product in post Erittäin hyvä283 näyttöä- Kommentti lisättiin 1 kuukausiKäytätkö jotain muuta Bobbysin shampoota tai hoitoainetta? Jos käytät, niin mitä sarjaa? Vai onko se vain detox?
- Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Uskomaton
Tuoksuu uskomattomalta!!1 product in post Uskomaton183 näyttöä