Ida
- Viesti luotiin 12 tuntia sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä mutta pieni
Rakastan hiusöljyä, mutta se on valitettavasti liian pieni eikä riitä moniin käyttökertoihin :(1 product in post Hyvä mutta pieni10 näyttöä - Viesti luotiin 3 päivää sittenArvosana: 4 / 5
Hyvä tuote, mutta parempiakin löytyy!
Mielestäni tämä suihke tekee hyvää työtä antaen hiuksille sileämmän tunteen ja vähentäen pörröisyyttä, kun se aktivoidaan lämmöllä hiustenkuivaajasta tai muista lämpötyökaluista. Hiukset muuttuvat pehmeämmiksi, kiiltävämmiksi ja näyttävät hoidetummilta käytön jälkeen. Parasta on, että tulos kestää melko pitkään eikä hiukset tunnu raskailta tai tahmeilta. Tuote on myös riittoisa, joten vaikutuksen saamiseksi ei tarvita paljon. En kuitenkaan usko, että se on ehdottomasti paras tuote omassa kategoriassaan. Vaikutus on hyvä, mutta olen kokeillut muita tuotteita, jotka antavat vielä enemmän kiiltoa, paremman pörröisyyden hallinnan ja vaikuttavamman lopputuloksen saman hintaluokan tuotteina. Yhteenvetona se on hyvä tuote, joka tekee mitä lupaa ja sopii erityisesti sinulle, joka haluat sileämmät ja kiiltävämmät hiukset. Tulen ehdottomasti käyttämään sen loppuun, mutta minulla on myös muita suosikkeja, joita pidän henkilökohtaisesti hieman parempina. 💕💇♀️1 product in post Hyvä tuote, mutta parempiakin löytyy!234 näyttöä - Viesti luotiin 2 kuukautta sitten
Kuivalta päänahalta kiiltävään unelmakarvaan
Minun täytyy vain sanoa wow! Ida Warg Volume Shampoo on todellinen pelin muuttaja hiuksilleni. Olen pitkään kamppaillut ohuiden hiusten, kuivan ja kutiavan päänahan kanssa, joka tuntui melkein hilseilevältä, ja lisäksi aloin menettää tavallista enemmän hiuksia. Mikään ei tuntunut auttavan… ennen kuin kokeilin tätä shampoota. Jo muutaman pesun jälkeen huomasin suuren eron. Päänahkani tuntuu rauhallisemmalta, vähemmän kuivalta eikä enää kutise. Hiustenlähtö on vähentynyt huomattavasti ja hiukseni tuntuvat vahvemmilta ja terveemmiltä. Parasta? Tilavuus ja tunne! Hiukset muuttuvat uskomattoman pehmeiksi, kiiltäviksi ja saavat nostetta, joka kestää koko päivän ilman raskasta tunnetta. Ne näyttävät todella tuuheammilta, mitä en koskaan uskonut olevan mahdollista ohuiden hiusteni kanssa. Iso plussa on, että hiukset pysyvät raikkaina paljon pidempään pesujen välillä, mikä on todella helpottanut hiustenhoitorutiiniani. Tämä on ehdottomasti paras shampoo, jota olen koskaan kokeillut, en aio koskaan vaihtaa! 🙌✨6 näyttöä