Iene7rbr

  • Viesti luotiin 1 viikko

    Erittäin tyytyväinen

    Sain mahdollisuuden testata tätä @smartsontestpilot #smartsontestpilot #ColourLikeNoOther #SchwarzkopfLIVE Käytin myös tilaisuuden leikata hiukset, joten siitä tuli suuri muutos. Erittäin helppo käyttää. Mutta olin aluksi hieman epäileväinen, koska hiukset näyttivät hyvin oransseilta. Mutta muutaman tunnin jälkeen se pehmeni hieman. Silloin tuntui kuin oikea minä tulisi esiin. Ennen hoitoaineen levittämistä, joka muuten tulisi olla hiuksissa 3 minuuttia, hiukset olivat uskomattoman karheat. Mutta sen jälkeen ne tuntuivat kuin silkiltä. Pitkä huuhtelu sen jälkeen. Joten kun harjasin ja föönasin hiukset, ne olivat kuin tavallisesti. Ainoa negatiivinen asia oli, että se haisi hieman pahalta. Mutta se katosi muutaman tunnin jälkeen. Lämpimästi suositeltu
    1 product in post Erittäin tyytyväinen
    29 näyttöä