Iidz
- Viesti luotiin 4 päivää sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Mahtava
Mahtava tuote, tuoksuu hyvälle eikä ainakaan omaan makuun liian voimakas. Myöskin ainoa tuote joka vie ohuehkojen sähköisten hiuksien sähköisyyden kunnolla pois talvisin. Suosittelen vahvasti niille jotka kärsivät talvet hiusten sähköisyydestä.1 product in post Mahtava67 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Ensivaikutelma
Tuotteessa selkeät ohjeet ja kaunis pakkaus. Tuotetta ottaessa valuu paljon pöydille, koska pipetistä tippuu öljyä, se ei ole suuri ongelma jos valuuttaa purkkiin ylimääräiset.1 product in post Ensivaikutelma2943 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Ensivaikutelma
Makea ja marjainen tuoksu, helppokäyttöinen.1 product in post Ensivaikutelma1454 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sitten
Veloide hiusöljy jäässä
Kun sain veloiden paketista ja avasin sen, se oli jäässä. Voiko tuote mennä pilalle kun se jäätyy. Tällä hetkellä sisällä on pohjassa ”jääpaloja”. Mitä teen, annako vain sulata ja Voiko tuote mennä pilalle?1 product in post Veloide hiusöljy jäässä2636 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 1 vuotta sittenHeippa, Kiitos kysymyksestäsi! 🩷 Öljyn sisältämä jojobaöljy reagoi herkästi kylmään ja alkaa jähmettyä jo alle +6 °C:ssa. Tästä ei kuitenkaan tarvitse huolestua, sillä jäätyminen ei vaikuta tuotteen laatuun tai tehoon. ☺️ Öljy palautuu normaaliksi huoneenlämmössä noin parissa tunnissa. Tästä on lisätty maininta tuotesivulle! Jos tuote vaikuttaa kärsineen kylmästä kuljetuksesta pysyvämmin, teethän tästä reklamaation käyttäjätililläsi, niin tarkastelemme asiaa toki lisää 🥰 Ihanaa viikon jatkoa! ✨3 tykkää