Ina

  • Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
    Arvosana: 1 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Pettymys

    Olen aiemmin käyttänyt shampoota, joka ei vaahtoa, eikä sen ole tarkoituskaan (apteekista reseptillä). Ne vaahtoavat käsissä etukäteen. Jouduin tekemään saman tämän kanssa, mutta se ei silti "liuennut". Jouduin lisäämään vettä hiuksiin useita kertoja pesun aikana saadakseni tuotteen koko päänahkaan. Olen varma, että käytin puolet pullosta ensimmäisellä pesulla. Konsistenssi oli hyvin, hyvin ohut ja vaikea käsitellä. Pesin kahdesti, mutta ei parantunut. En ole kokenut tätä aiemmin, ja olen kokeillut melkein kaikkea! Menetin noin kaksinkertaisen määrän hiuksia verrattuna normaalisti. Hiuksia lähtee paljon, mutta en ole koskaan kokenut näin paljon aiemmin. Tuoksui hyvältä suihkussa, mutta huuhtelun jälkeen/ suihkun jälkeen ei tuoksunut lainkaan... niin surullista ja pettymys, olen todella iloinen, että odotin hoitoaineen testaamista, jotta voin ostaa paremman tuotteen samaan hintaan. Toivon, että se tulisi raikkaassa ja alkuperäisessä pakkauksessa, jotta se näyttäisi edes siistiltä. Halpa muovi. Glow ja Nude ovat lähes identtisiä ja hyvin wannabe Kylie Cosmetics -tyylisiä väreiltään/pakkauksiltaan jne., joten kyllästyt näkemään samaa, jos minulta kysytään. Pidän riisivedestä, kun hiukseni ovat takkuiset.
    1 product in post Pettymys
    416 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lykon työntekijä.Kommentti lisättiin 2 viikkoa sitten
      Hei 😊 Kiitos, että jaoit näin yksityiskohtaisen arvion. Näen, että olet testannut paljon hiustenhoitotuotteita vuosien varrella, joten on erityisen arvokasta kuulla, miten juuri tämä tuote toimi sinulle ✨ Hiukset ja päänahka voivat reagoida hyvin eri tavoin samaan tuotteeseen, ja kuulostaa siltä, ettette löytäneet ihan yhteistä säveltä tällä kertaa. On hienoa, että jaat ajatuksesi koostumuksesta, tuoksusta ja pakkauksesta – arvostamme tällaista palautetta todella paljon, ja se auttaa sekä meitä että muita asiakkaita 💕 Ihana kuulla, että riisivesi sai kuitenkin pienen plussan, kun hiukset olivat takkuiset 🥰 Toivottavasti löydät jatkossa täydellisesti sinulle sopivan hiustenhoitoduo:n 🌸
  • Viesti luotiin 8 kuukautta sitten

    Auta minua, kiitos😂

    Hei. Onko tämä pääasiassa tarkoitettu meikin poistamiseen, vai toimiiko se "puhdistajana"? En käytä meikkiä ihollani. Käytän myös Cerave-puhdistajaa, mutta aivan liian harvoin, koska olen todella laiska sen kanssa. Toimiiko tämä siis puhdistajana ennen kosteusvoidetta esim.? Minulla on ikääntyvää, kuivaa ja arpista ihoa.
    1 product in post Auta minua, kiitos😂
    989 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Entinen työntekijä.Kommentti lisättiin 8 kuukautta sitten
      Hei Ina 💌 CeraVe Hydrating Micellar Water poistaa likaa, öljyä ja meikkiä samalla kun se kosteuttaa ja vahvistaa ihon estettä ceramideilla ja niacinamidilla💛 Voit ehdottomasti käyttää sitä hellävaraisena puhdistusaineena ennen kosteusvoidetta, vaikka et käyttäisikään meikkiä! Ihanaa päivänjatkoa✨