Ingrid

  • Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
    Arvosana: 2 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Valitettavasti ei uudelleenosto

    Valitettavasti tämä shampoo ja hoitoaine eivät antaneet hiuksilleni sitä, mitä ne tarvitsevat. Hiukseni tarvitsevat todella paljon kosteutta, ja toivoin ja uskoin tämän toimivan hyvin. Mutta valitettavasti ei. Hiukseni tuntuvat edelleen yhtä kuivilta monien pesujen jälkeen kuin silloin, kun ostin tuotteet ensimmäisen kerran. Niin harmi, koska pidän todella siitä, että se on ruotsalainen merkki, joka myös valmistetaan täällä. Tuoksu on kuitenkin erittäin miellyttävä, ei lainkaan niin voimakas kuin joissakin muissa shampoissa ja hoitoaineissa.
    1 product in post Valitettavasti ei uudelleenosto
    102 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lykon työntekijä.Kommentti lisättiin 2 viikkoa sitten
      Hei Ingrid 🤗 Kiitos arvostelustasi! Hei Ingrid! 🌞 Kiva, että pidät tuoksusta ja että kyseessä on ruotsalainen merkki — kun hiukset ovat todella kuivat, shampoo ja hoitoaine saattavat tarvita hieman apua kosteuttavasta naamioista 1–2 kertaa viikossa (Bjork FUKT Hydrating Treatment: lyko.com/sv/bjork/bjork-fukt-hydrating-treatment-75-ml tai lyko.com/sv/bjork/bjork-fukt-hydrating-treatment-limited-edition-400-ml) Nopeat rutiinivinkit, jotka usein auttavat: purista vesi hyvin pois ennen hoitoaineen/naamion levittämistä, anna hoitoaineen vaikuttaa minuutin pidempään päivinä, jolloin et käytä naamiota, ja lopeta lyhyellä viileällä huuhtelulla — toivottavasti tämä antaa etsimäsi pehmeyden 🥰
  • Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Toimii ihan ok

    Joo, siis ihan ok. Hiukseni tarvitsevat todella paljon kosteutta, ja Björkin kosteussarjasta tämä on paras. Mutta toivon silti, että se antaisi hiuksilleni vähän enemmän. Joten jos hiuksesi eivät ole yhtä äärimmäisen kuivat kuin minun, anna sille mahdollisuus. Mutta se on budjettiystävällisempi, ja pidän todella siitä, että se valmistetaan täällä Ruotsissa.
    1 product in post Toimii ihan ok
    431 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Niin tyytyväinen

    Paras ripsiväri, mitä minulla on ollut pitkään aikaan. Ei varise ja harja on helppo käyttää. Voi helposti laittaa vähän tai paljon tuotetta ripsiin. Pidän myös siitä, että harja ei ota liikaa tuotetta, joten sitä ei tarvitse raaputtaa pois. Erittäin tyytyväinen!
    1 product in post Niin tyytyväinen
    290 näyttöä