Icei
- Viesti luotiin 9 tuntia sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Rakastan väriä
Väri on hyvä, koostumus on mukava1 product in post Rakastan väriä36 näyttöä - Viesti luotiin 9 tuntia sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Goood good
Tuote on söpö, huulipunaväri pysyy minulla todella pitkään1 product in post Goood good183 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Rakastan väriä
Väri on super, huuli on enemmän huulivoita kuin sävyä1 product in post Rakastan väriä92 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sitten26 näyttöä