Icei

  • Viesti luotiin 9 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Rakastan väriä

    Väri on hyvä, koostumus on mukava
    1 product in post Rakastan väriä
    36 näyttöä
  • Viesti luotiin 9 tuntia sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Goood good

    Tuote on söpö, huulipunaväri pysyy minulla todella pitkään
    1 product in post Goood good
    183 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 vuotta sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Rakastan väriä

    Väri on super, huuli on enemmän huulivoita kuin sävyä
    1 product in post Rakastan väriä
    92 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 vuotta sitten
    26 näyttöä