Isabell

  • Viesti luotiin 2 kuukautta sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Ihana ja tuoksuva!

    Todella hyvä koostumus, tekee ihosta todella pehmeän. Mausteinen, lämmin ja hieman savunomainen tuoksu, joka sopisi hyvin syksyyn. Hiukan liian voimakkaasti parfymoitu.
    1 product in post Ihana ja tuoksuva!
    482 näyttöä