Izabella

  • Viesti luotiin 4 viikkoa sitten
    Arvosana: 1 / 5

    En suosittele

    Ei levitä puuteria kunnolla valitettavasti ja siinä on hyvin terävät reunat, joten sen käyttö sattuu!
    1 product in post En suosittele
    49 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 4 viikkoa sitten
      Hei Izabella! Kiitos paljon, että jaoit 🤗 VINKKI! 💜 Kokeile pestä se kunnolla ensin – joskus se voi tuntua aluksi hieman jäykältä, ja sitten se voi pehmentyä ja olla sekä mukavampi käyttää että parempi keräämään puuteria ✨ Pidän todella sen muodosta, se mahdollistaa pääsyn kasvojen joka paikkaan 🙌 mutta tietysti mieltymykset voivat olla yksilöllisiä. Ja hinta on todella hyvä 🤩 Toivottavasti tästä on apua 💕 Mukavaa päivänjatkoa 🌞
      1 tykkää