Jelena
- Viesti luotiin 4 kuukautta sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Njah..
Ei mitään erityistä, pipetti on erittäin huono.1 product in post Njah..428 näyttöä - Viesti luotiin 4 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Mahtavaa!
Ihan yhtä hyvä kuin vanha klassikko Shiseidolta1 product in post Mahtavaa!311 näyttöä - Viesti luotiin 4 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Wow
Ainoa setting spray, joka pitää lupauksensa. Pitää meikin paikoillaan kaikissa sääolosuhteissa.1 product in post Wow1406 näyttöä - Viesti luotiin 4 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Mahtavaa!
Meikkipohjani pysyy kuin liima? Parasta!1 product in post Mahtavaa!938 näyttöä - Viesti luotiin 4 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Mikä hehku!
Minulla on rasvainen iho ja tämä voide antaa uskomattoman hehkun ilman, että se tuntuu raskaalta ja hikiseltä kasvoilla. Rakastan sitä!1 product in post Mikä hehku!627 näyttöä