Åsa

  • Viesti luotiin 12 tuntia sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Caffe macchiato 5.1

    Erittäin tyytyväinen! Pelkäsin, että se saattaisi olla liian tumma, mutta siitä tuli täydellinen. Jos se olisi ottanut hieman enemmän tyvestä ja harmaasta, se olisi ollut 5 pistettä. Toisaalta tiesin, että se peittää vain 70 %, ja tarkoitukseni oli myös olla peittämättä harmaata kokonaan. Rakastan, että väri on eläinkokeeton!
    1 product in post Caffe macchiato 5.1
    35 näyttöä