Åsa
- Viesti luotiin 12 tuntia sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Caffe macchiato 5.1
Erittäin tyytyväinen! Pelkäsin, että se saattaisi olla liian tumma, mutta siitä tuli täydellinen. Jos se olisi ottanut hieman enemmän tyvestä ja harmaasta, se olisi ollut 5 pistettä. Toisaalta tiesin, että se peittää vain 70 %, ja tarkoitukseni oli myös olla peittämättä harmaata kokonaan. Rakastan, että väri on eläinkokeeton!1 product in post Caffe macchiato 5.135 näyttöä