Jennie
Lykon työntekijä
- Käyttäjän rooli: Lykon työntekijä.Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 5 / 5
Pelastaa verhotukkani joka kerta!
Täydellinen, kun tarvitsee nopeasti stailata verhotukkaansa! Menet niin nopeasti ja helposti!1 product in post Pelastaa verhotukkani joka kerta!385 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lykon työntekijä.Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5
Kosteuttaa ilman, että latistaa!
Minulla on yleensä pelko, että vastaavat tuotteet latistavat hiukseni. Mutta tämä kosteutti hiukset ilman tahmaista tunnetta tai latistamista. Voin todella suositella!1 product in post Kosteuttaa ilman, että latistaa!1946 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lykon työntekijä.Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5
Koukussa!!!
Rakastan tätä balsamia niin paljon. Olen vaikuttunut siitä, kuinka kauniin kiillon tämä balsami antaa.1 product in post Koukussa!!!764 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lykon työntekijä.Viesti luotiin 9 kuukautta sitten15 näyttöä
- Käyttäjän rooli: Lykon työntekijä.Viesti luotiin 10 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Rakastan!
Rakastan!! Rakastan kaikkea näissä uusissa siveltimissä! Päivitin melkein koko sivellinsetin uusilla Make up Storelta. Niissä on niin hieno laatu, karvat tuntuvat niin mukavilta kädessä ja muotoilu. Tämä on täydellinen, kun haluat työskennellä hieman lähempänä ripsirajaa sekä silmän alla että luomella. Tulet olemaan juuri oikea häivyttämään kynää ja vain merkitsemään ripsirajaa.1 product in post Rakastan!214 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lykon työntekijä.Viesti luotiin 10 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Rakastan!
Rakastan!! Rakastan kaikkea näissä uusissa siveltimissä! Päivitin melkein koko sivellinsetin uusilla Make up Storelta. Niissä on niin hieno laatu, karvat, että ne tuntuvat niin mukavilta kädessä ja designissa. Se, että se on viistosti leikattu, tekee levittämisestä myös paljon helpompaa! Iso peukku ylös!1 product in post Rakastan!893 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lykon työntekijä.Viesti luotiin 10 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Rakastan!
Rakastan!! Rakastan kaikkea näissä uusissa siveltimissä! Päivitin melkein koko sivellinsetin uusilla Make up Storelta. Niissä on niin hieno laatu, karvat, että ne tuntuvat niin mukavilta kädessä ja designissa. Koko on täydellinen, kun haluat keskipitkän koon puuterisiveltimelle. Hyvä, kun haluat olla hieman tarkempi puuterin sijoittamisessa.1 product in post Rakastan!185 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lykon työntekijä.Viesti luotiin 10 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Rakastan!!
Rakastan kaikkea näissä uusissa siveltimissä! Päivitin melkein koko sivellinsetin uusilla Make up Storelta. Niissä on niin hieno laatu, karvat, että ne tuntuvat niin mukavilta kädessä ja design on upea.1 product in post Rakastan!!1070 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lykon työntekijä.Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 4 / 5
Todella hyvä naamio!
Olen yleensä peloissani hiusnaamion käytöstä, koska hiukseni voivat olla melko raskaat ja litteät, kun käytän sitä. Mutta tämän naamion käytön jälkeen hiukseni tuntuvat terveiltä, sileiltä ja pehmeiltä, mutta niissä on silti kaunis volyymi. Suuri plussa todella raikkaasta tuoksusta!1 product in post Todella hyvä naamio!982 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lykon työntekijä.Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 4 / 5
Tehokas!!
Tämä puhdistus todella teki tehtävänsä. En tarvitse kaksoispuhdistusta puhdistusbalmilla tai öljyllä ensin, sillä tämä poisti kaiken ilman, että ihoni tuntui kireältä sen jälkeen.1 product in post Tehokas!!362 näyttöä