Jenny
- Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 4 / 5
Kuiva vaha
Helppo käyttää, helppo pestä pois.1 product in post Kuiva vaha2 näyttöä - Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 5 / 5
Todella hyvä!
Erittäin hyvä kuiva lämmönsuoja! Antaa kevyen pidon ja käytän sitä myös hiuslakana, toimii erinomaisesti. Pidän myös siitä, että se pitää kosteuden poissa hiuksista, mikä saa muotoiluni kestämään paljon paremmin ja pidempään1 product in post Todella hyvä!5 näyttöä - Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 4 / 5
Hyvä kuivashampoo
Hiukset tuntuvat puhtailta ja raikkailta ilman, että niissä olisi liikaa tuotteen tuntua1 product in post Hyvä kuivashampoo6 näyttöä - Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 4 / 5
Kevyt
Erittäin kevyt hoitoaine. Antaa kosteutta ilman, että painaa hiuksia1 product in post Kevyt11 näyttöä - Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 4 / 5
Kermainen jätettävä hoito
Paljon kosteutusta ja ravintoa. Hiukseni eivät enää halkea yhtä paljon sen jälkeen, kun aloin käyttää tätä.1 product in post Kermainen jätettävä hoito25 näyttöä - Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 4 / 5
Tilavuus
Paljon tilavuutta suolaveden tuntumalla1 product in post Tilavuus10 näyttöä - Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 4 / 5
Huippu
Erittäin selvittävä hoitoaine. Tuntuu kiiltävältä ja pehmeältä1 product in post Huippu4 näyttöä - Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 4 / 5
Vau
Ihana shampoo, joka tuntuu todella kosteuttavalta ilman, että painaa hiuksia. Paljon kiiltoa ja vaahtoaa todella paljon, mikä tuntuu ylelliseltä1 product in post Vau12 näyttöä - Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 4 / 5
Helppokäyttöinen
Vaha, joka on pehmeämpää koostumukseltaan ja siksi helppo saada hiuksiin hyvin. Antaa hyvän pidon ilman rasvaista tai tahmaista tunnetta1 product in post Helppokäyttöinen2 näyttöä - Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 4 / 5
Hyvä pito
Todella hyvä monikäyttöinen hiussuihke, sopii kaikkeen1 product in post Hyvä pito4 näyttöä