Jenny
- Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5
Todella hieno!
Antaa todella hienon hehkun hieman väriä. Ei liikaa, mutta korostaa omaa rusketusta/auringottoman rusketuksen hieman. Ei öljy, mistä pidän, "vetinen" ja imeytyy nopeasti. Ostaa uudelleen!1 product in post Todella hieno!336 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Rakastan! Paras jätettävä hoitoaine, jota olen kokeillut
Hiukset tulevat uskomattoman pehmeiksi ja sileiksi! Minulla on vaalennetut, pörröiset hiukset, mutta tämä tekee hiuksista niin uskomattoman kauniit. Tuoksuu myös uskomattoman hyvältä. Ostaisin uudelleen ja uudelleen! :)1 product in post Rakastan! Paras jätettävä hoitoaine, jota olen kokeillut667 näyttöä - Viesti luotiin 6 kuukautta sittenArvosana: 2 / 5Vahvistettu ostaja
Ei pidä ripsiä kaarevina
Haluan todella pitää ripsiväristä. Mutta se on niin märkää ja painaa ripset alas. Ripseni ovat täysin suorat ja näyttävät siksi lyhyemmiltä. Käytän sitä sen sijaan topperina vedenkestävän ripsivärin päällä, mikä antaa hieman lisää pituutta. Seerumi toimii ok, ei paras, mitä olen kokeillut, mutta ei myöskään huonoin.1 product in post Ei pidä ripsiä kaarevina528 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Paras, mitä olen kokeillut!
Uskomaton seerumi! Minulla on kuiva ja vaurioitunut (vaalittu) hius ja tämä tekee hiuksista niin uskomattoman pehmeät ja kiiltävät ilman, että se painaa hiuksia alas tai tekee niistä öljyiset. Se tuntuu terveeltä ensimmäistä kertaa vuosiin! Rakastan tätä 🤩1 product in post Paras, mitä olen kokeillut!2493 näyttöä