Jenny
- Viesti luotiin 6 kuukautta sittenArvosana: 2 / 5
Rasvainen hius
Vaikka käytän vain pienen määrän ja laitan sitä vain latvoihin, niin ruotsalaiset ohut hiukseni muuttuvat melkein heti rasvaisiksi tämän tuotteen vuoksi :( . Niin harmi.1 product in post Rasvainen hius995 näyttöä - Viesti luotiin 10 kuukautta sitten
Meikki
Poistaako se meikin?1 product in post Meikki42 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 10 kuukautta sittenHei Jenny! Vesiliukoiset puhdistusaineet poistavat osan meikistä, mutta se riippuu siitä, kuinka tiukasti se on kiinni, joten suosittelen aina yhdistämään sen joko puhdistusbalmin/öljyn kanssa ennen tai micellar-vettä. Tämä hajuvesi sisältää myös jotain, jota en käyttäisi silmien alueella. Jos haluat vinkkejä, kirjoita vain uudelleen 💌 Hyvää päivänjatkoa 🤍
- Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 4 / 5
Hyvä tuoksu
Hyvä pehmeä ja pyöreä tuoksu mansikoilla ja vaniljalla. Ei liian makea, vaan enemmän kypsä. Kuitenkin miinus siitä, että tuoksu häviää nopeasti. Harmillista. Muuten siitä olisi tullut uusi suosikki 😍1 product in post Hyvä tuoksu1958 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä ostos!
Todella ihana seerumi, joka imeytyy nopeasti ihoon! Suosikki! :)1 product in post Hyvä ostos!449 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Niin kimaltava
Todella kaunis sävy, jossa on kimallusta. Minulla on se vaaleanpunainen :)1 product in post Niin kimaltava759 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Wow!
Erittäin kaunis & tiheä harja hyvään hintaan :)1 product in post Wow!408 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sitten
Tahmea
Tuleeko tyynyyn rasvatahroja?1 product in post Tahmea183 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 1 vuosi sittenHei Linnea 😊👋 Tämä on kehitetty pääasiassa kulmakarvoille. Jos haluat käyttää tuotetta ripsissä, on parasta käyttää tuotetta, joka on kehitetty juuri tätä varten (ollaksesi varma). Kaikkea hyvää!
- Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 4 / 5
Hyvä tuote
Kokemukseni mukaan tämä loi hieman volyymia muuten ohuille ja litteille ruotsalaisille hiuksilleni. Lisäpisteet pumppupullosta, jotta ei tule yliannosteltua.1 product in post Hyvä tuote153 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 4 / 5
Ihana tuoksu
Ihana banaanin tuoksu. Koin, että ohut ruotsalainen hiukseni (monia hiussuortuvia) sai pienen volyymiboostin tämän shampoon kanssa. Erittäin hyvä myös vaahdossa.1 product in post Ihana tuoksu212 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Nja
Minulla on ruotsalaista ohutta hiusta, jossa on paljon hiussuortuvia. Hiukset muuttuivat erittäin pehmeiksi, mutta valitettavasti ei lainkaan volyymia. Kuvauksessa pitäisi selkeämmin ilmetä, että shampoo on öljyisille hiuksille. Pullossa se on selvästi ilmoitettu, mutta ei kuvauksessa.1 product in post Nja251 näyttöä