Johanna
- Viesti luotiin 4 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5
Kuvaamaton hyvä!
Rakastan tätä, puhdistaa kunnolla, kestää pitkään ja iho on puhdas. Olen käyttänyt tätä jo muutaman vuoden.1 product in post Kuvaamaton hyvä!303 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon työntekijä.Kommentti lisättiin 4 kuukautta sittenKiitos, että jaoit! Kuinka hauskaa, että tämä on tullut uudeksi suosikiksi👏🏼🤩1 tykkää