Johanna

  • Viesti luotiin 4 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Kuvaamaton hyvä!

    Rakastan tätä, puhdistaa kunnolla, kestää pitkään ja iho on puhdas. Olen käyttänyt tätä jo muutaman vuoden.
    1 product in post Kuvaamaton hyvä!
    303 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lykon työntekijä.Kommentti lisättiin 4 kuukautta sitten
      Kiitos, että jaoit! Kuinka hauskaa, että tämä on tullut uudeksi suosikiksi👏🏼🤩
      1 tykkää