Birgit
- Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 1 / 5
Haisee pahalta!
Minulla oli suuret odotukset tälle, mutta petyin. En ymmärrä niitä, jotka sanovat, ettei tämä haise itseruskettavalta. On totta, ettei se haise heti. Levityksen yhteydessä se tuoksuu raikkaalta ja hyvältä, mutta 4-6 tunnin kuluttua haju tulee esiin. Aivan kuten kun se alkaa vaikuttaa. Se on täysin perinteinen itseruskettavan haju. Olin myös yllättynyt siitä, kuinka ruskea siitä tuli yhden levityksen jälkeen, kun ottaa huomioon, että se on asteittainen voide. Mutta haju oli kamala.!1 product in post Haisee pahalta!380 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 1 viikkoHei Birgit! 🥰 Tuoksun osalta on itse asiassa melko tavallista, että itseruskettavat tuotteet voivat kehittyä tyypillisemmäksi itseruskettavaksi tuoksuksi muutaman tunnin kuluttua, kun väri alkaa kehittyä iholla. Kuinka paljon tätä huomaa, vaihtelee myös henkilöittäin. Kuulostaa siltä, että tuote antoi enemmän väriä kuin odotit asteittaiselta voiteelta, mutta ymmärrämme hyvin, ettet saanut sitä kokemusta, jota toivoit, kun tuoksun kehittyminen tuli sinulle niin voimakkaaksi. Kiitos, että käytit aikaa arvostelun kirjoittamiseen – se voi olla suureksi avuksi muille asiakkaille 💕 Hyvää päivänjatkoa! 🌞