Jättää iholle oudon kerroksen, ilmestyy jotain, mikä näyttää melkein säikeiltä, kun jatkan muiden tuotteiden levittämistä, eikä meikkiä voi laittaa päälle. Kasvot täytyy melkein pestä uudelleen🧵
Käyttäjän rooli: Lykon työntekijä.5 päivää sittenKommentti lisättiin 5 päivää sitten
Hei!
Kiitos, että jaoit kokemuksesi 💗 Kuvailemasi ilmiö kuulostaa siltä, mitä kutsutaan "pillingiksi", eli seerumin jäämät silmänalusnaamioista rullaantuvat iholla, kun levität muita tuotteita tai meikkiä sen jälkeen.
Vinkkinä voisi olla antaa seerumin imeytyä hyvin ihoon naamioiden poistamisen jälkeen ja mahdollisesti taputella ylimääräinen varovasti ihoon sen sijaan, että hierot. Jos koet, että iholla on vielä paljon tuotetta jäljellä, voit myös kokeilla pyyhkiä hieman ylimääräistä pois ennen kuin jatkat ihonhoitorutiinia 😊
Toivottavasti vinkit auttavat sinua saamaan ihanan lopputuloksen 💖