Emma
- Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 1 / 5Vahvistettu ostaja
Huono
Tuntuu että rikkoo hiukset eikä avaa takkuja latvoista.1 product in post Huono39 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 1 kuukausiHei 💕 Kiitos, että jaoit kokemuksesi tuotteesta 😊 Harmi kuulla, ettei harja toiminut hiuksillasi toivotulla tavalla. Eri harjat sopivat todella eri tavoin erilaisille hiustyypeille ja tarpeille, ja kuulostaa siltä, ettei tämä antanut hiuksillesi sitä hellävaraista selvitystä, jota olit toivonut ✨ Kiitos arvokkaasta palautteestasi 💛