Kattie63
Lyko Creator
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 8 tuntia sittenArvosana: 5 / 5
Voin vain sanoa:
Ihanaa, upeaa!!1 product in post Voin vain sanoa:17 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 8 tuntia sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Niin käyttökelpoinen!
Kaksi miinusta kuitenkin… Laukku on mahdoton käyttää ;) Öljy ei sisältänyt sitä, mitä luulin! En aio käyttää UV-lamppua tai kynsiä, mutta nuoremmassa perheen osassa on varmasti kiinnostuneita😀1 product in post Niin käyttökelpoinen!284 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 8 tuntia sittenLuksusta budjettihintaan!! Ne ovat ihan älyttömän kauniita, nämä herkut 🩷3 tuotetta julkaisussa8 näyttöä
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 6 päivää sitten
Teenkö jotain väärin?
Olen ladannut sitä yön yli, irrotan laturin. Käännän harjan ylös ja painan universaalipainiketta. Ainoa, mitä tapahtuu, on valkoisen ”viivan” vilkkuminen yläreunassa toisella puolella. Tekninen ummikko, kyllä, mutta tämä…1 product in post Teenkö jotain väärin?28 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 4 päivää sittenHei 😊👋 Miten outoa. Kyllä, on vaikea sanoa, mikä se voisi olla. Jos epäilet, että tuotteessa on jotain vikaa, suosittelen, että teet tästä reklamaation 🤍 1. Kirjaudu käyttäjätilillesi 2. Klikkaa OMA SIVU -kuvaketta 3. Valitse sitten Tilaushistoria 4. Klikkaa kyseistä tilausnumeroa niille tuotteille, jotka haluat palauttaa 5. Klikkaa PALAUTUS-kuvaketta 6. Täytä määrä ja mahdollinen palautuksen syy valitun tuotteen alla olevaan tekstikenttään 7. Vahvista klikkaamalla LÄHETÄ Kaikkea hyvää! 🌸
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 2 / 5Vahvistettu ostaja
Karmivat tunteet!
Niin uskomattoman epämiellyttävää materiaalia! Tahmeaa ja "narisevaa"...1 product in post Karmivat tunteet!37 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon työntekijä.Kommentti lisättiin 1 viikkoHei 😊 Ikävää kuulla, että padit tuntuivat epämiellyttäviltä materiaalilta, se ei tietenkään ole se tunne, mitä halutaan 💕 Nämä on tehty puuvillasta ja tarkoitus on, että ne ovat pehmeitä ja joustavia, mutta tunne voi vaihdella käytön mukaan. Koska ne on tarkoitettu käytettäväksi nesteen (kuten toner, seerumi tai essence) kanssa, ne yleensä pehmenevät paljon, kun ne ovat kunnolla kostutettuja. 💡 Pieni vinkki on antaa niiden imeä hieman enemmän tuotetta ennen levitystä, jotta ne tulevat täysin kylläisiksi ja näin vielä pehmeämmiksi. Jos haluat jotain erityisen pehmeää suoraan pakkauksesta, voit kokeilla By Lyko Hydra Pads lyko.com/sv/by-lyko/lyko-hydro-puff ⭐ Toivottavasti vinkit auttavat, ihanaa päivää! 🌼
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
Rakastan!!
Käytän aamuisin yhdessä seerumin kanssa. Tuntuu niin raikkaalta, antaa ihanan hehkun! 2 pientä miinusta: Tuntuu hieman tahmealta juuri levityksen jälkeen JA sen pitäisi olla jonkinlainen kansi/foolio sisällön päällä. Nyt tuotetta on todella paljon kannen sisäpuolella…1 product in post Rakastan!!48 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
Hullun iloinen!
Tämän kauniin ja ISON paketin voitin kilpailussa, jossa oli tuotteita AXIS-Y!! Sain myös tiedon syntymäpäivänäni! 😁 Suurkiitos!58 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 viikkoa sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Todella hieno!
Mutta valitettavasti vähän liian heikko minun hiuksilleni… :( Lapsenlapsi saa sen, hän tulee olemaan todella iloinen!1 product in post Todella hieno!364 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Huippua!
Niin ihana sekoitus asioita, jotka tunnen, ja asioita, jotka ovat minulle uusia! Tämä on ensimmäinen kerta, kun käytän KAIKKI Lovablesissa!1 product in post Huippua!714 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 viikkoa sittenArvosana: 2 / 5Vahvistettu ostaja
Valitettavasti…
On harmillista antaa näin matala arvosana, koska itse tuote on hyvä. Pehmentävä ja antaa kiiltoa. MUTTA, väriä ei näy, eikä plumping-efektiä. Eikä balsamia voi säätää alas… :( Käytettyäni sitä 6-7 kertaa, ja olin varovainen, koska useat kirjoittivat, että se on hyvin pehmeä, sitä ei voinut myöskään säätää YLÖS! Kävi ilmi, että se oli melkein loppu ja se oli ongelma… Tuntuu vähän taloudettomalta! Hinta on alhainen, mutta samalla liian korkea tälle keskinkertaiselle tuotteelle.1 product in post Valitettavasti…280 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon työntekijä.Kommentti lisättiin 3 viikkoa sittenHejsan 😊 Ihana kuulla, että pidät kiillosta ja että se kosteuttaa, koostumus on niin ihana 💞 Tämä on kehitetty antamaan intensiivistä kosteutusta yhdessä kevyen plump-efektin ja kiillon kanssa. Lopputulos on kuitenkin luonnollisempi ja hoitavampi kuin voimakkaasti plumpaava tai voimakkaasti pigmentoitu. Lisää väriä saadaksesi sitä voi yhdistää huultenrajauskynän tai huulipunan kanssa alla 💋 Ihanaa päivää 💖