Kim

  • Viesti luotiin 1 viikko

    Hei!

    Mitä ei saa yhdistää tämän kanssa?
    1 product in post Hei!
    59 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 1 viikko
      Hei Kim 😊 The Ordinary suosittelee, ettet käytä seerumia samassa rutiinissa kuin: The Ordinary Suorat hapot (AHA/BHA), esimerkiksi glykolihappo, maitohappo tai salisyylihappo. Suora C-vitamiini (erityisesti puhtaat muodot kuten L-askorbiinihappo ja etyloitu askorbiinihappo). Vahvat retinoidit, jos iho ärtyy yhdistelmästä. Syynä on, että hyvin matala pH-happamuus hapoista ja tietyistä C-vitamiinin muodoista voi vaikuttaa kasvutekijöiden toimintaan ja vähentää niiden tehokkuutta. Mukavaa päivänjatkoa! 🌼
  • Viesti luotiin 3 viikkoa sitten

    Info

    Kuvauksessa verkkosivuillanne sanotaan, että sitä tulisi käyttää KASVOVOITEEN JÄLKEEN. Mutta kun googlaa, tulee käyttöohje, joka viittaa Lykoon, jossa sanotaan, että sitä tulisi käyttää ENNEN kasvovoidetta?? Katso kuva!
    1 product in post Info
    2576 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 3 viikkoa sitten
      Hei Kim 😊 Melko sekavaa! Välitän tietenkin eteenpäin tiedot käytöstä, joista lähetit kuvan. Olen tarkistanut TO:n oman verkkosivun. Heidän tietonsa ovat seuraavat: Ravista hyvin ennen käyttöä. Levitä tuotetta tarpeen mukaan puhtaille ja kuiville alueille sen jälkeen, kun olet levittänyt kosteusvoiteesi. Levitä suoraan hoidettaville alueille. Mukavaa päivänjatkoa! 🌼
  • Viesti luotiin 1 kuukausi

    Hei

    Onko tämä aurinkovoide eläinkokeeton?
    1 product in post Hei
    284 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 1 kuukausi
      Hei Kim 😊 Kyllä, tämä aurinkovoide on cruelty free. Mukavaa päivänjatkoa! 🌼
  • Viesti luotiin 5 kuukautta sitten

    Hmmm

    Miksi sitä pitäisi käyttää KOSTEUTTAJAN JÄLKEEN?? Eikö se ole vähän outoa...? Tuntuu siltä, että siitä tulee vain tilapäinen vaikutus sitten?
    1 product in post Hmmm
    7139 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 4 kuukautta sitten
      Hei Susanne 👋😊 Sitä voidaan käyttää sekä aamulla että illalla — monet käyttävät sitä päivittäin molempina aikoina. Se ei siis ole vain yö- tai päiväkäyttöön. Ja kyllä, voit käyttää meikkivoidetta The Ordinaryn jälkeen Volufiline* 92% + Pal-Isoleucine 1% 15 ml 😊👍 Pitäkää se PARHAANA!
  • Viesti luotiin 9 kuukautta sitten

    Hei!

    2 kysymystä, Parhaan tavan levittämiseen, pitäisikö tätä taputella kasvoihin vai ikään kuin hieroa se sisään? Sen pitäisi olla ensimmäinen askel ihonhoitorutiinissa puhdistuksen jälkeen, eikö? Eli mitään ennen tätä siis...?
    1 product in post Hei!
    1144 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lykon työntekijä.Kommentti lisättiin 9 kuukautta sitten
      Hei Kim😊 Kiitos kysymyksestäsi✨ The Ordinary GF Solution 15% on ihana seerumi, joka kannattaa levittää taputtelemalla se hellästi ihoon – se auttaa tuotetta imeytymään paremmin ja tuntuu hellävaraiselta. Sitä tulisi käyttää ensimmäisenä askeleena heti puhdistuksen jälkeen, eli ei muita tuotteita seerumin ennen (ellei sinulla ole esimerkiksi kosteuttavaa toneria, jota haluat käyttää). Tämän jälkeen voit jatkaa kosteusvoiteesi tai muiden rutiinisi vaiheiden kanssa normaalisti, kunhan tuotteet toimivat hyvin yhdessä. Toivottavasti vastaus on avuksi ja että sinulla on superihana perjantai🌞
      2 tykkää
  • Viesti luotiin 1 vuosi sitten

    Hej

    Mitä tuoksuja tähän kuuluu? Ja mitä tuoksuja on toisessa sarjassa, jossa on 4 tuoksua?
    1 product in post Hej
    151 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 1 vuosi sitten
      Moikka Kim 🤍 Tässä setissä on neljä tuoksua: Ginger & Lime, Sandalwood & Cedarwood, Musk & Amber sekä Tonka Bean & Moka. Tässä setissä: lyko.com/sv/n.c.p.-olfactives/n.c.p.-gold-facets-discovery-set on Incense & Musk, Leather & Oud, Saffron & Oud ja Oud & Patchouli. Kaikkea hyvää! 🤍
      1 tykkää
  • Viesti luotiin 1 vuosi sitten

    Hei

    Onko se muovia?
    1 product in post Hei
    4240 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 1 vuosi sitten
      Moikka Kim! ☺️ Ohhh mikä hyvä kysymys! Ei, tämä on metallia 🤩 Itse ajattelen, että metalliklipsit pitävät hiukset paikallaan pidempään kuin muoviset 🥰 Kaikkea hyvää! 🤍