Kookiedoei
- Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5
RAKASTAN TÄTÄ
Käytettyäni hiuslakkaa ja vahaa hiuksissa tämä poisti kaiken vain muutamassa sekunnissa. Se on ilmava ja hauska käyttää. Suosittelen lämpimästi, jos haluat sujuvan hiustenpesun. Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta – testihenkilö sai tuotteen ilmaiseksi kokeiltavaksi1 product in post RAKASTAN TÄTÄ17 näyttöä - Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 4 / 5
Tilavuus on kohdallaan
Se antaa kauniin volyymin, mutta ei kovin voimakkaan. Se jättää myös käsiin ja hiuksiin outoa tunnetta, mutta muuten hiukset näyttävät raikkaammilta ja volyymikkaammilta. Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta – testihenkilö sai kokeilla tuotetta ilmaiseksi1 product in post Tilavuus on kohdallaan19 näyttöä - Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 3 / 5
No, se toimii
Pidääkö se hiukset paikoillaan? Kyllä, ehdottomasti, mutta koin, että tuotteen saaminen tarttumaan hiuksiini vaati useita yrityksiä. Minulla on melko paksut hiukset, ja tunsin, ettei se ollut tarpeeksi vahva. Voin kuvitella, että tämä tuote toimii paremmin ohuemmille hiuksille. Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta – testaaja sai kokeilla tuotetta ilmaiseksi.1 product in post No, se toimii21 näyttöä - Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5
Edges ja kulmakarvat
On täysin uskomatonta, kuinka paljon se voi tehdä eron hiuksissa. Minulla on otsatukka ja todella paljon pieniä hiuksia, jotka yleensä lentelevät ympäriinsä, kun minulla on kampaus ylhäällä. Tämä on auttanut niin paljon piilottamaan pienet hiukset. Tunsin myös, kuinka se piti paikoillaan useita tunteja. Suosittelen lämpimästi myös kulmakarvojen muotoiluun. Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta – testaaja sai kokeilla tuotetta ilmaiseksi.1 product in post Edges ja kulmakarvat53 näyttöä - Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5
Tosi hyvä pito
Tämä suihke pitää hiukset paikoillaan useita tunteja ilman korjauksia. Suosittelen lämpimästi kampauksiin, jotka tarvitsevat pysyvyyttä. Ei jätä hiuksia tahmeiksi tai oudon hajuisiksi. Arvostelu tehty Smartsonin toimeksiannosta – testaaja sai tuotteen ilmaiseksi.1 product in post Tosi hyvä pito24 näyttöä - Viesti luotiin 7 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5
Tuoksuu niin taivaalliselta
Kimalle on todella siellä ja olen ehdottomasti here for it! Se on helppo levittää ja saa hiukset näyttämään raikkailta. Rakastan, miten se tekee hiuksista myös pehmeät. Toimii täydellisesti.1 product in post Tuoksuu niin taivaalliselta789 näyttöä - Viesti luotiin 7 kuukautta sittenArvosana: 2 / 5
Toimii niin ja näin
Itse tuote on yksi suosikeistani, mutta omassa shine spray'ssani on ongelma. Joka kerta kun suihkutan, tuotteen nestettä valuu painettavasta napista. Muuten se on todella hyvä, mutta harmi, että tuotetta menee hukkaan joka kerta suihkutettaessa.1 product in post Toimii niin ja näin1276 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 7 kuukautta sittenHei Kookiedoei, kitos, että otit aikaa arvosteluun! 🤗 Se ei kuulosta ihan oikealta, jos se vuotaa joka kerta, kun käytät tuotetta! Ilmoita mielellään reklamaatio käyttäjätilillesi, niin katsotaan tätä tarkemmin, jos tuotteessa on jotain vialla 🥰🙌
- Viesti luotiin 7 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5
Fantastinen
Se tuoksuu niin hyvältä ja tekee hiuksistani niin paljon pehmeämmät. Olen saanut kehuja siitä, kuinka hyvältä se tuoksuu. Suosittelen lämpimästi niille, joilla on vaurioituneet hiukset.1 product in post Fantastinen542 näyttöä - Viesti luotiin 7 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5
Pitää hiukset todella hyvin
Täydellinen slickbackia tehdessä, mutta hiuksia on silti, jotka törröttävät. Tuote ei tee hiuksista kovia, mikä on myös mukavaa. Rakastan sitä.1 product in post Pitää hiukset todella hyvin499 näyttöä - Viesti luotiin 10 kuukautta sittenArvosana: 4 / 5
Ei niin pullea
Vaikka sillä ei ollut niin paljon täyteläisyyseffektia, ajattelin, että väri oli todella niin kaunis. Suosittelen tätä ehdottomasti kenellekään, jolla on kuivat huulet, koska se tekee todella hyvää työtä.1 product in post Ei niin pullea45 näyttöä