Kristliee

  • Viesti luotiin 4 päivää sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Toimii odotetusti

    Huomioithan, että nämä ovat hyvin pieniä. Ne eivät peitä koko otsaa. Kiinnittyvät erittäin hyvin.
    1 product in post Toimii odotetusti
    22 näyttöä
  • Viesti luotiin 4 päivää sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Plussaa vain steviasta

    Maku on todella hyvä. Plussaa siitä, että se sisältää vain steviaa eikä monia muita keinotekoisia makeutusaineita. Jauhe ei liukene täysin, vaikka käytän sähkövatkainta.
    1 product in post Plussaa vain steviasta
    4 näyttöä