Kristliee
- Viesti luotiin 4 päivää sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Toimii odotetusti
Huomioithan, että nämä ovat hyvin pieniä. Ne eivät peitä koko otsaa. Kiinnittyvät erittäin hyvin.1 product in post Toimii odotetusti22 näyttöä - Viesti luotiin 4 päivää sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Plussaa vain steviasta
Maku on todella hyvä. Plussaa siitä, että se sisältää vain steviaa eikä monia muita keinotekoisia makeutusaineita. Jauhe ei liukene täysin, vaikka käytän sähkövatkainta.1 product in post Plussaa vain steviasta4 näyttöä