Lamya

  • Viesti luotiin 3 päivää sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Super

    Yksi parhaista ostoksista, jotka olen tehnyt Lykolla ✨
    1 product in post Super
    393 näyttöä
  • Viesti luotiin 3 viikkoa sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Erittäin hyvä

    Olen käyttänyt sitä kuukauden ja olen erittäin tyytyväinen, huomaan suuren eron enkä voi elää ilman sitä nyt. Tulen ostamaan uudelleen ja uudelleen 100% 😍😍😍
    1 product in post Erittäin hyvä
    8 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Wow

    Parasta mitä on 😍😍😍
    1 product in post Wow
    11 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 3 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Hyvä

    Miksi se haisee kloorille?😭
    1 product in post Hyvä
    1693 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 kuukautta sitten
    Arvosana: 2 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Epätyytyväinen!!

    Sain äskettäin Skin1004-seerumin, ja valitettavasti pullo oli tyhjä. OLEN NIIN PETTYNYT! 💔
    1 product in post Epätyytyväinen!!
    992 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 2 kuukautta sitten
      Hei Lamya 🤍 Voi ei, tuo ei todellakaan kuulosta siltä kuin pitäisi 😳 Lähetän sinulle heti sähköpostia, niin katsotaan tätä yhdessä 💌