Laura
- Viesti luotiin 8 tuntia sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Kiva, mutta ei ihmeellinen
Siinä on todella miellyttävä tuoksu. En usko, että se kuivattaa ihoa, mutta samalla se ei ole mikään uskomattomin suihkugeeli. Oli hyvä saada se alennuksesta, sillä täyteen hintaan se olisi ehdottomasti ollut liian kallis.1 product in post Kiva, mutta ei ihmeellinen3 näyttöä - Viesti luotiin 3 päivää sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Loistava saippua
Loistava tuoksu, eikä näytä kuivattavan käsiäni toistaiseksi.1 product in post Loistava saippua94 näyttöä