Laura

  • Viesti luotiin 8 tuntia sitten
    Arvosana: 3 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Kiva, mutta ei ihmeellinen

    Siinä on todella miellyttävä tuoksu. En usko, että se kuivattaa ihoa, mutta samalla se ei ole mikään uskomattomin suihkugeeli. Oli hyvä saada se alennuksesta, sillä täyteen hintaan se olisi ehdottomasti ollut liian kallis.
    1 product in post Kiva, mutta ei ihmeellinen
    3 näyttöä
  • Viesti luotiin 3 päivää sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Loistava saippua

    Loistava tuoksu, eikä näytä kuivattavan käsiäni toistaiseksi.
    1 product in post Loistava saippua
    94 näyttöä