Lilaxx
- Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 5 / 5
Voikreemi
Rakastan vaahtoa, minulla on rasvainen iho, joka helposti yliohjelmoituu. Tarvitsen jotain, joka puhdistaa hyvin eikä kuivata. Vaahdosta on minulle täydellinen. Se tuoksuu todella voikreemiltä ja kakulta, ei liian makealta, mutta todella kuin kakkupohja kermalla. Konsistenssi on kauniin kiinteä eikä se vain valu pois. Erityinen mutta myös ainutlaatuinen. Olen hyvin herkkä erityisesti eteerisille öljyille. Tässä ei ole ongelmaa. Ihoni tuntuu hyvältä. Valitettavasti tuoksu katoaa heti.. Aion kokeilla lisää ja tilata pian myös voiteen! Rakastan sitä! 😊1 product in post Voikreemi272 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 5 päivää sittenKuulostaa todella ihanilta tuoksuilta! 💕
- Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Syntymäpäivä 🎁
Tilasin eilen, saapui tänään. WOW! Kaikki on vaaleanpunaista, rakastan sitä. Olen pitkään halunnut kokeilla öljyä ja voidetta. Hinnan vuoksi odotan innolla kokeilua. En olisi muuten ostanut sitä peläten pettyväni. Nyt voin testata sitä. Silmäpatchit käyvät aina, ne katoavat nopeasti joka tapauksessa. Ainoa on laukku😆, joka tietysti sopii teemaan ja on tilava, mutta ei kovin käytännöllinen. Mutta olen silti iloinen!1 product in post Syntymäpäivä 🎁2290 näyttöä - Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Loveabels
Mahtava valikoima, vihdoin on mahdollista saada jotain. Olen niin iloinen, koska on todella vaikeaa saada näitä upeita tarjouksia, kun täytyy työskennellä maanantaiaamuna. Kiitos, että ajattelitte meitä, ja aion varmasti tilata lisää!1 product in post Loveabels739 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sitten
Tällä kertaa
Toivon, että tällä kertaa on vähän enemmän.. on lähes mahdotonta tehdä tilausta hitaalla internetillämme.. Toivon hyvää yhteyttä!!1 product in post Tällä kertaa4654 näyttöä