Elisabeth
- Viesti luotiin 3 viikkoa sittenArvosana: 2 / 5Vahvistettu ostaja
Näyttää vähän
Minulla on melko vaalea iho (tavallinen pohjoismainen) ja tämä näkyy iholla tuskin lainkaan ja tuntuu siltä, että se lepää pinnalla, pehmeä eikä asetu ihoon. Tuntui, että piti käyttää paljon tuotetta. Paljon parempi on se, joka on hieman tummempi.1 product in post Näyttää vähän59 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 3 viikkoa sittenHei Elisabeth! 🌸 Vaikuttaa siltä, että pidät hieman tummemmasta versiosta eniten, ja onhan se aina mukavaa, kun on suosikki, johon voi turvautua, kun kokeilee jotain uutta, joka ei ihan ole täydellinen match 🧡 Kiitos, että kirjoitit arvostelun. Mukavaa päivänjatkoa! 🌞
- Viesti luotiin 3 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Erittäin tyytyväinen!
Erittäin tyytyväinen1 product in post Erittäin tyytyväinen!203 näyttöä