Lina
- Viesti luotiin 6 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Mahtavaa!
Olen käyttänyt sitä monia vuosia, se sopii täydellisesti ohuille ja puolirasvaisille hiuksilleni. Päänahkani reagoi kutinalla lähes jokaisessa "vuodenaikamuutoksessa", joten annan shampoon vaikuttaa kuin hiusnaamio - se rauhoittaa kutinaa.1 product in post Mahtavaa!1821 näyttöä - Viesti luotiin 6 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Tyydyttävä
Toimii hyvin ohuille ja puolihimmeille hiuksilleni, yhdistän Björkin shampoon Rena.1 product in post Tyydyttävä1578 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sitten11 näyttöä
- Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Rakastan!
Olen käyttänyt tätä useita vuosia. Täydellinen nopeaan arkityylittelyyn puolipitkille hiuksilleni.1 product in post Rakastan!1859 näyttöä