LindaYM
- Viesti luotiin 1 vuosi sitten
Isadora 6-IN-1
Pitääkö tämä käyttää UV-lampun kanssa?1 product in post Isadora 6-IN-1320 näyttöä- Käyttäjän rooli: Entinen työntekijä.Kommentti lisättiin 1 vuosi sittenHei Linda 💌 Tätä ei tule käyttää UV-lampun kanssa. Se on tavallinen tuote, joka kuivuu itsestään eikä tarvitse kovettamista lampussa. Toivotan sinulle ihanaa päivää eteenpäin ✨