Linn

Lyko Creator
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
    Arvosana: 2 / 5

    Melko ok

    Tuote muotoilee kulmakarvat ja ne pysyvät jotenkuten paikoillaan, mutta se ei sovi, jos haluat niiden pysyvän täysin paikallaan päivän aikana liikkumatta. Ja uskon, että pidät siitä hieman lisäkestävyytensä vuoksi. Se on kuitenkin hyvin kevyt eikä tunnu kulmakarvoilla kuten jotkut muut voivat tehdä. Jos kulmakarvasi ovat helposti muotoiltavat ja tarvitset vain pientä säätöä. En ostaisi uudelleen, koska pidän enemmän kestävyydestä.
    1 product in post Melko ok
    41 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lykon työntekijä.Kommentti lisättiin 2 viikkoa sitten
      Hei! 😊 Ihanaa, että tuote antoi hieman muotoa ja kevyen tunteen kulmakarvoille, vaikka se ei ihan antanutkaan toivomaasi kestävyyttä 💗 Kevyt tunne, mutta haluat enemmän kestävyyttä? Vinkki on levittää puhtaille, kuiville kulmakarvoille, harjata karvat ylöspäin ja sitten "painaa" ne paikoilleen. Työskentele ohuissa kerroksissa ja anna jokaisen kerroksen kuivua hieman ennen kuin rakennat lisää – se voi joskus antaa paremman kestävän kiinnityksen ⭐ Jos haluat vielä voimakkaamman pidon, kannattaa katsoa hieman vahvempia kulmageelejä, kuten nämä: lyko.com/sv/nyx-professional-makeup/nyx-the-brow-glue-crazy-lift-01-transparent-7-ml lyko.com/sv/loreal-paris/l-or-al-paris-brow-lamination-up-to-24h-brow-gel-transparent-6-ml Toivottavasti vinkit auttavat sinua saamaan pidemmän kestävyyden tai että löydät uuden suosikin 🌻
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 1 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Tendenssi rullautua meikin alla

    Olen kokeillut yhdistää tätä primeria eri skintintien ja voiteiden kanssa, mutta valitettavasti se on erottunut kaikkien testaamieni kanssa. Muuten koostumus on hyvä ja antaa hehkua samalla kun mielestäni meikki pysyy melko hyvin. Mutta koska se erottuu, meikki ei näytä hyvältä. Haluan todella saada sen toimimaan, mutta valitettavasti se ei sovi meikkini kanssa, mikä on todella harmillista. Minulle tuotteen pitäisi toimia yhdistettynä useiden eri tuotteiden kanssa, joten siksi se ei saa korkeaa arvosanaa. Siinä on pieniä valkoisia klimppejä, joissa on glitteriä, jotka täytyy työstää pois, jotta ei näytä laikukkaalta. Ehkä kokeilen sitä myös ilman meikkivoidetta nyt ennen kesää. Ehkä sain viallisen tuotteen.
    1 product in post Tendenssi rullautua meikin alla
    252 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 1 kuukausi
      Hei Linn 😊 Kiitos erittäin yksityiskohtaisesta ja rehellisestä arvostelusta 💛 On harmi, ettei se toiminut aivan toivomallasi tavalla meikkisi kanssa. Tiedämme, että tietyt yhdistelmät ihonhoitoa, primeria ja meikkivoidetta/skintintiä voivat joskus reagoida eri tavoin riippuen koostumuksesta (vesipohjainen/silikoni) ja tuotteen määrästä, mikä joissain tapauksissa voi saada tuotteet rullaamaan tai erottumaan. Vinkkinä voisi olla kokeilla pienempää määrää primeria ja antaa ihonhoidon ja primerin imeytyä kunnolla ennen meikin levitystä. Pohjan taputtaminen sen sijaan, että sitä hieroo liikaa, voi myös auttaa 💫 Kiva kuitenkin, että arvostat hehkua ja kestoa, ja toivomme, että pidät siitä ehkä vielä enemmän hehkutustuotteena ilman meikkivoidetta nyt kesällä ☀️
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 kuukautta sitten
    Arvosana: 3 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Hyvä

    Uskomattoman hyvä tuoksu ja tuntuu kosteuttavalta ilman, että painaa hiuksia alas. Hiukset tuntuvat pehmeiltä, mutta kuivissa hiuksissa latvani tuntuvat hieman kuivemmilta taas, kun käytän juuri tätä. Valitettavasti se ei anna kaikkea, mitä hiukseni tarvitsevat, sillä olisin toivonut, että se vähentäisi pörröisyyttä enemmän ja ehkä kosteuttaisi vielä vähän enemmän, en ole ihan varma. Tuotetta ei tarvitse lainkaan paljon, joten se on todella riittoisaa! Se on ehdottomasti hyvä ja yksi paremmista, joita olen kokeillut, mutta jatkan etsintääni löytääkseni sellaisen, jota rakastan.
    1 product in post Hyvä
    347 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 kuukautta sitten
    Arvosana: 2 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Ei toimi päänahallani

    Erittäin kosteuttava ja raskas tuote, joka ei puhdista tarpeeksi päänahkaani, koska minulla on hieman rasvaisempi päänahka. Päänahkani tuntuu jopa likaisemmalta tämän käytön jälkeen, koska se on niin rasvainen ja jättää kalvon. Harmi, ettei se toimi, sillä tuoksu on niin hyvä, mutta jos sinulla on erittäin kuiva päänahka, uskon, että se toimii hyvin. Tunnen useita, jotka rakastavat tätä, joten minulla on varmaan vain väärä päänahkatyyppi tälle shampoolle!
    1 product in post Ei toimi päänahallani
    719 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 kuukautta sitten
    Arvosana: 2 / 5

    Toimii ihan hyvin

    Se poistaa vedenkestävän meikin, mutta siihen menee aikaa ja sitä täytyy hieroa hieman. En ostaisi tätä, koska minulla on Nivean silmämeikinpoistoaine, joka on suosikkini
    1 product in post Toimii ihan hyvin
    169 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Lempiskintint

    Sanoisin, että tämä on paras skintint, jota olen kokeillut, ja olen kokeillut monia. Se toimii uskomattoman hyvin kaikkien primerien ja ihonhoitovoiteiden kanssa, joita olen kokeillut. En ole koskaan kokenut, että se murustuu. Antaa sopivan peittävyyden ja paljon hehkua, mutta silti kestää koko päivän ilman, että tuntuu liian raskaalta iholla eikä koskaan kuivu. Tuntuu todella omalta iholta, mutta paremmalta. Käytin juuri kokonaisen pullon loppuun ja aion ehdottomasti ostaa uudelleen. Suosittelen ostamaan!! Ainoa ärsyttävä asia on, että pipetti ei saa tuotetta hyvin ylös, mutta se toimii. Olen kuitenkin löytänyt pumpun, joka sopii tuotteeseen ja jota suosin.
    1 product in post Lempiskintint
    1232 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 2 kuukautta sitten
      Minkälainen pumppu tuo on?
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 kuukautta sitten
    Arvosana: 4 / 5

    Todella kaunis iholla

    Erittäin kaunis skintint, jossa on hieman enemmän peittävyyttä kuin monissa muissa. Tykkään käyttää tätä, kun haluan meikin kestävän pitkään ja olevan hieman enemmän glamouria tai täyden peittävyyden. Tämä on silti skintint, mutta koen silti, että se antaa paljon peittävyyttä. Tykkään erityisesti siitä, että se ei ole liian hohtava, mutta antaa silti hieman hehkua, samalla kun se pysyy todella hyvin päivän aikana. Suosittelen ehdottomasti. Mielestäni sen olisi voinut olla pumppu pipetin sijaan, mutta olen löytänyt pumpun, joka sopii tuotteeseen. Se hapettuu hieman, joten se tummenee hieman iholla hetken kuluttua. Mutta ei erityisen haitallista, pidä se mielessä vain.
    1 product in post Todella kaunis iholla
    1580 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 kuukautta sitten
    Arvosana: 3 / 5

    Hiukan liian vähän kosteutta hiuksilleni

    Pidän todella tuotteesta ja koostumuksesta, mutta koen, että se ei anna hiuksilleni tarpeeksi kosteutta. Se ei missään nimessä latista hiuksia ja kosteuttaa, mutta haluan todella äärimmäisen kosteutusboostin, koska juuri sitä hiukseni tarvitsevat. Suosittelisin tätä siis ihmisille, joilla on ohuemmat ja hienommat hiukset.
    1 product in post Hiukan liian vähän kosteutta hiuksilleni
    278 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 kuukautta sitten
    Arvosana: 1 / 5

    Halpa mutta toimii ok

    Se toimii, mutta huomaa, että se on halpa. Mielestäni se ei ole tehty hyvästä materiaalista ja ei todennäköisesti kestä kovin pitkään. Lisäksi joskus tuntuu, että tuote voi päästä käsineen läpi, mikä ei ole lainkaan mukavaa. En ostaisi uudelleen enkä suosittele. Sen sijaan suosittelen Tanrevelsin tanning mit -käsinettä, jossa on myös paikka peukalolle ja paksumpi kangas molemmilla puolilla, mikä myös minimoi riskin, että tuote pääsee läpi.
    1 product in post Halpa mutta toimii ok
    803 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Tuntuu niin mukavalta huulilla

    Tuntuu hoitavalta ja miellyttävältä huulilla samalla kun antaa väriä. Tuoksuu myös uskomattoman hyvältä. Minulla on sitä kahdessa värissä ja rakastan todella koostumusta ja hintaa, joten juokse ja osta.
    1 product in post Tuntuu niin mukavalta huulilla
    480 näyttöä