Vican
- Viesti luotiin 3 päivää sittenArvosana: 1 / 5Vahvistettu ostaja
Pettymys
En huomannut ihossani mitään eroa, käytin tuotetta noin 5 viikkoa, mutta lopetin sitten. Tuotteen hinnan vuoksi odotin enemmän, mutta juuri minun iholleni (herkkä & akneen taipuvainen) se ei tehnyt muuta kuin inspiroi minua aloittamaan vanulappujen käytön mekaaniseen kuorintaan 🧚1 product in post Pettymys10 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 2 päivää sittenHei Vican! 👋 Kiitos, että jaoit kokemuksesi 💖 Ihonhoito voi tuntua hyvin erilaiselta ihotyypistä riippuen, ja erityisesti herkkä ja akneen taipuvainen iho voi reagoida eri tavoin kuoriviin tuotteisiin, kuten näihin pyyhkeisiin. Arvostamme todella, että käytit aikaa tuotteen testaamiseen pidemmän aikaa, ota rohkeasti yhteyttä, jos haluat vinkkejä tuotteista, jotka voisivat sopia ihollesi. Kaikkea hyvää! 🌼1 tykkää
- Viesti luotiin 3 päivää sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Ihana kosteusvoide
Ostin tämän etsiessäni hieman kosteuttavampaa päivävoidetta ja olen todella tyytyväinen! Kuivuu todella hyvin ja on melko mattapintainen, tuntuu todella miellyttävältä iholla, en koe että se tukkii ihoa. (Herkkä & akneen taipuvainen iho)1 product in post Ihana kosteusvoide525 näyttöä - Viesti luotiin 3 päivää sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Upea
Todella kaunis! Aluksi ei näytä siltä, että kasvoilla olisi mitään, mutta oikeassa valossa BAM todella kaunis vaaleanpunainen hohde✨️ Koen, että se poistaa meikkiä, jos vetää sitä suoraan ihon yli, mutta sopii todella hyvin kesäjuhla-meikkiin, jos ei käytä paljon pohjatuotteita. Sekä korostustuotteena että luomivärinä💅 Erittäin hintansa arvoinen!1 product in post Upea55 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Nja!
Ripsissä oli ok pituus, mutta koin, että se mureni helposti, näytti melko mustalta silmien alla päivän lopussa 🐼1 product in post Nja!298 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Iso suosikki
Suuri suosikki, jota olen ostanut useiden vuosien ajan! Todella ihana tuoksu ja miellyttävä koostumus, joka ei tee hiuksista raskaita. Myös kätevä suihkuttaa suoraan hiuksiin tai käteen ja silottaa hiusten päälle 💆♀️1 product in post Iso suosikki766 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 2 / 5Vahvistettu ostaja
Niin ja näin
Erittäin makea voimakas tuoksu, vähän liian tahmea! Valitettavasti ei minulle1 product in post Niin ja näin281 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Uusi suosikki
Erittäin ihana koostumus, myös erittäin pigmenttinen. Tarvitsen yleensä vain tipan molemmille poskille ja nenänvarrelle, joten se tuntuu ehdottomasti hintansa arvoiselta!1 product in post Uusi suosikki328 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Rakastan
Olen ostanut, en tiedä kuinka monta pulloa, auttaa todella säilyttämään kosteuden hiuksissa! En myöskään koe, että se painaisi hiuksia alas (minulla on melko ohut huokoinen hius). Todella ihana tuoksu myös!1 product in post Rakastan942 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Suuri suosikki!
Olen ostanut sen nyt 3 kertaa talven jälkeen, kun minulla oli ongelmia kasvojen kuivien laikkujen kanssa. Auttaa todella säilyttämään kosteuden ihossa, tuntuu pehmeältä ja raikkaalta kasvoilla. Toiminut loistavasti talvella päivävoiteen ja aurinkosuojan alla, mutta myös täydellinen käyttää pelkän aurinkosuojan alla lämpimämpinä päivinä.1 product in post Suuri suosikki!388 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Niiiii kesäinen
Ihana ja mieto tuoksu, olen saanut paljon kehuja töissä ja kommentteja, että se tuo rantatunnelmaa🍹🌴1 product in post Niiiii kesäinen1215 näyttöä