LitteLii

  • Viesti luotiin 1 viikko

    Sisältää alkoholia!

    Outoa ja tarpeetonta alkoholia kosteusseerumissa. Miksi? Ei tunnu lainkaan hyvältä. Vaihdoin sen sijaan Medik8 b5 serum advancediin, jota voin suositella.
    1 product in post Sisältää alkoholia!
    242 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 1 viikko
      Hei 😊 Kiitos, että jaoit kokemuksesi! 💙 Ymmärrämme, että ainesosaluettelot voivat herättää kysymyksiä, erityisesti alkoholin osalta tuotteissa, jotka on suunniteltu kosteuttamaan. Tässä seerumissa alkoholia käytetään muun muassa tuotteen koostumuksen, vakauden ja joidenkin ainesosien tehokkaan imeytymisen edistämiseksi ihoon. On kuitenkin tärkeää muistaa, että ihon reaktio on hyvin yksilöllistä. Jotkut suosivat täysin alkoholittomia koostumuksia, erityisesti jos iho on erityisen herkkä tai helposti ärtyvä. Se, mikä toimii parhaiten, vaihtelee henkilöittäin, joten on hienoa, että olet löytänyt seerumin, joka sopii paremmin ihollesi. Kiitos, että jaoit vaihtoehtosi; se voi olla arvokasta tietoa muille, jotka etsivät heidän tarpeisiinsa sopivaa tuotetta. Mukavaa päivänjatkoa! 🌼
  • Viesti luotiin 2 viikkoa sitten

    Milloin tuote on varastossa?

    Teillä on tämä tarjouksessa, vaikka sitä ei ole varastossa? Onko teillä tietoa, milloin se tulee taas saataville?
    1 product in post Milloin tuote on varastossa?
    8 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 2 viikkoa sitten
      Hei! 😊 Tuote on tilapäisesti loppu, mutta sitä voi seurata tuotteen sivulla — ota Seuraa päälle, niin saat sähköpostin heti, kun se on taas saatavilla, emme kuitenkaan tiedä tarkkaa päivää seuraavalle toimitukselle. Jos haluat, voit sen sijaan katsoa I’m From Rice Toner 150 ml: lyko.com/sv/im-from/i-m-from-rice-toner-150ml tai Goodal Vegan Rice Milk Moisturizing Toner 250 ml: lyko.com/sv/goodal/goodal-vegan-rice-milk-moisturizing-toner-250-ml — toivottavasti tästä on apua! 🌾 Parasta kaikesta! 🙏
  • Viesti luotiin 2 kuukautta sitten
    Arvosana: 1 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Suuri pettymys

    Tein virheen ja ostin kerralla 8 naamiota. Istuvuus on enemmän kuin huono. Lasten koko, ja tarkoitan todella pieniä lapsia. Jouduin käyttämään kahta naamiota peittääkseni kasvot ja osan kaulasta. Mukava ja viileä, kun se oli päällä. Makasin 45 minuuttia, kunnes naamio muuttui läpikuultavaksi. Valitettavasti tulosta ei tullut lainkaan, ei kasvoissa eikä kaulassa. Täysin hukkaan heitettyä rahaa ja aikaa. Vältä! Päivitys: Muut perheenjäsenet kokeilivat loput naamiot. Neljä henkilöä, kaikilla sama olematon tulos valitettavasti.
    1 product in post Suuri pettymys
    210 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 kuukautta sitten

    Kostea vai kuiva hiukset?

    Pitäisikö minun käyttää tätä kosteisiin vai kuiviin hiuksiin? Entä heidän tuotteensa "Thicker", voiko sen yhdistää tämän kanssa vai onko se liikaa?
    1 product in post Kostea vai kuiva hiukset?
    107 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 2 kuukautta sitten
      Hei LitteLii 👋😊 Kyllä, voit käyttää molempia samassa rutiinissa, katso tästä 👇 Mutta jos käytät liikaa tuotetta tai sinulla on hyvin ohut/ohut hius, hiuksesi voivat tuntua raskailta. Suosittelen, että laitat Thickeria juurille ja Smoothia latvoihin Voit käyttää tuotetta sekä kosteisiin että kuiviin hiuksiin 😊 Kosteat hiukset = hoito + pohja Kuivat hiukset = viimeistely + muotoilu Pidä parasta! 🌷
  • Viesti luotiin 2 kuukautta sitten

    Mikä huultenrajauskynä??

    Ostin juuri tämän huulikiillon Sublime. Mikä sävy kynästä sopii? Haluan sen mahdollisimman lähelle kiillon väriä.
    1 product in post Mikä huultenrajauskynä??
    64 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 kuukautta sitten

    Lovables 50+

    Eikö olisi jo aika LYKO Lovablesille meille 50+?? Meitä on useita tässä kategoriassa, jotka tuntevat itsensä hieman unohdetuiksi yleisesti Lykon syötteessä. Olemme kuitenkin melko suuri asiakasryhmä, joka rakastaa iho- ja hiustenhoitoa, vinkkejä, uusia löytöjä ja tietysti vähän erikoistarjouksia😉🩷
    1 product in post Lovables 50+
    729 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 2 kuukautta sitten
      Hei! 💖 Kiitos palautteestasi, rakastamme todella tällaista sitoutumista! 🩷 Olet täysin oikeassa, asiakkaamme 50+ ovat mahtava ja tärkeä osa yhteisöämme, emmekä missään nimessä halua, että kukaan tuntisi itsensä unohdetuksi. Otamme ajatuksesi LYKO Lovables -tuotteesta kohderyhmällenne huomioon, ja se on ehdottomasti jotain, mitä voimme tarkastella tarkemmin tulevaisuudessa ✨ Kiitos vielä kerran, että jaoit ajatuksesi, arvostamme todella, että otit yhteyttä ja autat meitä kehittymään 💕
      2 tykkää
  • Viesti luotiin 4 kuukautta sitten
    Arvosana: 2 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Alle keskitasoa

    Valitettavasti tämä muovinen hiustenkuivain toimii alle keskitasolla. Ei lainkaan painetta puhalluksessa, mutta se hoitaa tehtävänsä, enkä jaksa tehdä palautusta. Tuskin hintansa arvoinen, vaikka alennus onkin suuri.
    1 product in post Alle keskitasoa
    1331 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 4 kuukautta sitten
      Hei 👋😍 Kiitos, että jaoit kokemuksesi. Saadaksesi enemmän painetta BaByliss Mauve Lustre 2300:n ilmavirtaukseen, voit kokeilla käyttää kapeaa suutinpäätä, kuivaata hiukset ensin karkeasti ja lopettaa viileällä ilmalla muotoillaksesi hiukset. Toivottavasti vinkit auttavat sinua saamaan enemmän irti tuotteesta! ✨❤️
  • Viesti luotiin 4 kuukautta sitten

    Voinko yhdistää?

    Tuntuu siltä, että tämä tuote voisi olla jotain minulle, koska ihoni on tänä vuodenaikana kireä ja kuiva riippumatta siitä, mitä tuotteita käytän. Tällä hetkellä minulla on primer ja settingspray Fentyltä. Haluan ottaa mukaan suihkeen, joka antaa lisäkosteutta päivän aikana. Pitäisikö minun siis käyttää Fentyn settingsprayta? Onko se yhtä kosteuttava kuin tämä O.H:ltä? Jos haluan kokeilla tätä O.H:ltä, onko se ristiriidassa Fentyn settingsprayn kanssa? Haluan välttää turhia ostoksia, jos niillä on sama toiminto.
    1 product in post Voinko yhdistää?
    352 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 4 kuukautta sitten
      Hei! ☺️👋 Voit käyttää molempia yhdessä 👍🙌 Suihkuta Ole H päivän aikana tai ennen meikin laittamista Suihkuta Fenty lopuksi meikin kiinnittämiseksi. Jos haluat enemmän kosteutta päivän aikana, Ole Henriksen -suihke on parempi kuin pelkkä Fentyn kiinnityssuihke. Fenty on hyvä meikin kiinnittämiseen, mutta ei yhtä kosteuttava, jos tunnet ihosi kuivuvan/kireältä. Onnea ja kaikkea hyvää 🩷
      1 tykkää
  • Viesti luotiin 4 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Löytö!!

    Paras meikkivoideharja, jota olen koskaan käyttänyt! Todella hintansa arvoinen. Tiheä ja pehmeä. Ei jätä raitoja. Suositeltava löytö!
    1 product in post Löytö!!
    1554 näyttöä
  • Viesti luotiin 6 kuukautta sitten

    Voinko yhdistää?

    Käytän Thickeriä Hair Visionilta kosteassa hiuksessa ennenkuin föönaan. Minulla on hienot, tyypilliset skandinaaviset hiukset, jotka saavat paremman pidon ja täyteläisyyden Thickerin avulla, mutta haluaisin myös kiiltoa ja vähentää pörröisyyttä. Jos se toimii yhdistämällä, mikä tuote minun pitäisi käyttää ensin? Käytän joskus Kevin Murphyn Young Againia ennen Thickeriä. Toimiiko tämä suunnilleen samalla tavalla?
    1 product in post Voinko yhdistää?
    3376 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 6 kuukautta sitten
      Hei Littelii! Tietenkin voit yhdistää sekä pitoa että kiiltoa! 😍 Aloita suihkuttamalla Gloss Coat pituuksiin ja latvoihin, jotta frizz rauhoittuu ja kiiltoa tulee. Sen jälkeen laita Thicker juurista pituuksiin saadaksesi lisää pitoa ja volyymia. Kuivaa tuotteet hiustenkuivaajalla ja keskity harjaamaan Gloss Coat läpi saadaksesi sileän lopputuloksen 🤍 Mitä tulee Young Againiin ja Gloss Coatiin, ne ovat hieman erilaisia. Young Again on kevyt öljy, joka antaa kiiltoa ja pehmeyttä, kun taas Gloss Coat on lämpöaktivoitu hoito, joka kapseloi kiiltoa ja rauhoittaa frizziä pidempään. Hyvää oloa!
      3 tykkää