Liv Marie
- Viesti luotiin 3 päivää sittenArvosana: 4 / 5
Yksinkertaisesti upea! 👌
Mutta vakavasti, mielestäni se on monipuolinen käyttää vuodenajasta ja tilanteesta riippumatta. En pitänyt siitä aluksi, koska siinä oli paljon laventelia, joten sen täytyy asettua parin suihkeen jälkeen. Nyt se on koukuttava ❤️ Ainoa negatiivinen on, että se voisi kestää hieman pidempään iholla ja vaatteissa.1 product in post Yksinkertaisesti upea! 👌189 näyttöä - Viesti luotiin 7 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
👌👌👌
Hyvä tuote!1 product in post 👌👌👌514 näyttöä