lotta
- Viesti luotiin 5 kuukautta sittenArvosana: 1 / 5Vahvistettu ostaja
Aivan turha
Ostin tuotteen koska halusin volyymia huuliin. Tämä ei tehnyt mitään, ei edes pienintä poltetta tullut. Ei hyvä.1 product in post Aivan turha540 näyttöä- Käyttäjän rooli: Entinen työntekijä.Kommentti lisättiin 5 kuukautta sittenHeippa Lotta, kiitos arvostelustasi! Onpa harmi kuulla, ettei tuote toiminut halutulla tavalla ❤️ Toivottavasti tuotteelle löytyy kuitenkin käyttöä ✨ Ihanaa päivää!