Louise Gunnarsson
- Viesti luotiin 2 päivää sittenArvosana: 2 / 5Vahvistettu ostaja
Tekee tehtävänsä, mutta ei saa joutua silmiin
Tuote tekee ehdottomasti tehtävänsä, mutta! Ongelma on, että tuote sattuu kauheasti *kun se joutuu silmiin*, mikä on vaikea välttää kuumana kesäpäivänä, kun hikoilee ja hiki alkaa valua tai kun raapii silmää. Sitä ei myöskään voi vain räpytellä pois kahdesti ilman, että se jää kiinni. Kasvoille *sumutettavaksi* tarkoitetuksi tuotteeksi se on yllättävän huono, jos se joutuu silmiin.1 product in post Tekee tehtävänsä, mutta ei saa joutua silmiin85 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon työntekijä.Kommentti lisättiin 1 päiväHei Louise! Kiitos, että jaoit kokemuksesi🤍 Ikävää kuulla, että tuote on aiheuttanut epämukavuutta silmissäsi. Tiedät varmasti jo hyvin käytön, mutta pieni vinkki on ravistaa pulloa kunnolla, suihkuttaa noin 20 cm päästä kasvoista suljetuin silmin ja suin, ja antaa sumun laskeutua noin 10–15 sekuntia ennen kuin avaat silmäsi uudelleen 🙏☀️