Madeleine

  • Viesti luotiin 4 päivää sitten
    Arvosana: 1 / 5

    Haisee apinalle

    Haisee yhtä pahalta kuin kaikki muut itsebrunssit, joita olen kokeillut. Harmi, sillä muuten se antoi hienon lopputuloksen!
    1 product in post Haisee apinalle
    1037 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 21 tuntia sitten
      Hejsan Madeleine!😊 Kiitos, että jaoit kokemuksesi. Onpa mukava kuulla, että pidät lopputuloksesta ja että tuote antoi kauniin sävyn🤎 Ymmärrämme, että tuoksu voi olla ratkaiseva osa itseruskettavan kokemusta, harmi että tuoksu ei miellyttänyt sinua. Tuoksut voivat olla hyvin henkilökohtaisia ja koetaan eri tavoin. Toivottavasti löydät toisen suosikin, joka tuntuu sinusta täysin oikealta, sekä sävyn että tuoksun osalta! Toivotamme sinulle kaikkea hyvää!🌞