Magdalena
- Viesti luotiin 3 päivää sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä
Rakastan koostumusta, ja se imeytyy nopeasti ihoon, tuntuu kosteuttavalta ja jättää ihanan tunteen! Ihoni on kuitenkin hieman herkkä niasiiniamidille, joten minun täytyy käyttää sitä maltillisesti riippuen siitä, miltä ihoni tuntuu ja mitä muita tuotteita käytän. On olemassa muita voiteita, joita tilaan uudelleen, kun tämä loppuu, mutta tämä on hyvä voide 😊♥️1 product in post Hyvä264 näyttöä - Viesti luotiin 3 päivää sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Okei
Ihoni on hieman herkkä niasiiniamidille, joten minun täytyy käyttää tätä säästeliäästi. Se tuntuu iholla hyvältä, mutta mielestäni se tuoksuu vähän oudolta, melkein hieman tunkkaiselta, mikä laskee arvosanaani. En luultavasti tilaa uudelleen.1 product in post Okei85 näyttöä - Viesti luotiin 3 päivää sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Täysin upea
Todella tuote, jonka toivon löytäneeni aiemmin! Täysin ihana, hieman paksumpi koostumukseltaan ja rauhoittaa reaktiivista ja herkkää ihoani. Hajusteeton. Tulen ehdottomasti ostamaan uudelleen!1 product in post Täysin upea51 näyttöä - Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Paras
Niin mahtava ja sopii käytettäväksi koko kasvoilla. Täydellinen retinolia aloittavalle! Olen totutellut siihen varovasti ja koen, että iho on reagoinut hyvin! Tulen varmasti ostamaan uudelleen!1 product in post Paras825 näyttöä - Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Kosteuspommi
Jättää ihon kosteutetuksi ja antaa hehkua! Ostaa uudelleen!1 product in post Kosteuspommi802 näyttöä - Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Ihana
Minulla on herkkä iho, joka reagoi helposti, ja tämä puhdistusaine on todella huippu 😊 Tuoksuton, mikä on iso plussa minulle, iho muuttuu pehmeäksi ja tuntuu kosteutetulta! Hyvä hinta! Ostetaan uudelleen.1 product in post Ihana214 näyttöä - Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä
Hieman paksumpi koostumukseltaan, mutta imeytyy hyvin ihoon. Ainoa asia, joka oikeastaan laskee arvosanaa, on se, että se tuntuu vähän oudolta etanan uutteella, joten olen hieman epävarma tilaanko uudelleen pelkästään sen takia. Ihoni tuntuu kosteutetulta ja erittäin hyvältä käytön jälkeen, minulla on herkkä ja reaktiivinen iho.1 product in post Hyvä323 näyttöä - Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Tyytyväinen
Kevyt seerumi, jonka pitäisi rauhoittaa ihoa, koostumus on hieman ohut. Imeytyy nopeasti ihoon. Minulla on herkkä iho ja ihoni näyttää pitävän tästä. Hajusteeton, mikä on minulle iso plussa! Ostaa uudelleen.1 product in post Tyytyväinen292 näyttöä - Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Ihana
Olen käyttänyt sitä vasta kaksi päivää, mutta tähän mennessä olen niin tyytyväinen! Imeytyy hyvin ihoon, pidän siitä, että se tuntuu enemmän kevyemmältä kosteusvoiteelta, ei polta silmiä ja ei ole vielä aiheuttanut minulle näppyjä (tätä pitää vielä arvioida lisää, mutta olen reagoinut nopeasti kaikkiin muihin kasvoille kokeilemiini aurinkosuojatuotteisiin). Tuntuu pitämisen arvoiselta!! 😊👌🏻1 product in post Ihana933 näyttöä