Magdalena

  • Viesti luotiin 3 päivää sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Hyvä

    Rakastan koostumusta, ja se imeytyy nopeasti ihoon, tuntuu kosteuttavalta ja jättää ihanan tunteen! Ihoni on kuitenkin hieman herkkä niasiiniamidille, joten minun täytyy käyttää sitä maltillisesti riippuen siitä, miltä ihoni tuntuu ja mitä muita tuotteita käytän. On olemassa muita voiteita, joita tilaan uudelleen, kun tämä loppuu, mutta tämä on hyvä voide 😊♥️
    1 product in post Hyvä
    264 näyttöä
  • Viesti luotiin 3 päivää sitten
    Arvosana: 3 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Okei

    Ihoni on hieman herkkä niasiiniamidille, joten minun täytyy käyttää tätä säästeliäästi. Se tuntuu iholla hyvältä, mutta mielestäni se tuoksuu vähän oudolta, melkein hieman tunkkaiselta, mikä laskee arvosanaani. En luultavasti tilaa uudelleen.
    1 product in post Okei
    85 näyttöä
  • Viesti luotiin 3 päivää sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Täysin upea

    Todella tuote, jonka toivon löytäneeni aiemmin! Täysin ihana, hieman paksumpi koostumukseltaan ja rauhoittaa reaktiivista ja herkkää ihoani. Hajusteeton. Tulen ehdottomasti ostamaan uudelleen!
    1 product in post Täysin upea
    51 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Paras

    Niin mahtava ja sopii käytettäväksi koko kasvoilla. Täydellinen retinolia aloittavalle! Olen totutellut siihen varovasti ja koen, että iho on reagoinut hyvin! Tulen varmasti ostamaan uudelleen!
    1 product in post Paras
    825 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Kosteuspommi

    Jättää ihon kosteutetuksi ja antaa hehkua! Ostaa uudelleen!
    1 product in post Kosteuspommi
    802 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Ihana

    Minulla on herkkä iho, joka reagoi helposti, ja tämä puhdistusaine on todella huippu 😊 Tuoksuton, mikä on iso plussa minulle, iho muuttuu pehmeäksi ja tuntuu kosteutetulta! Hyvä hinta! Ostetaan uudelleen.
    1 product in post Ihana
    214 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Hyvä

    Hieman paksumpi koostumukseltaan, mutta imeytyy hyvin ihoon. Ainoa asia, joka oikeastaan laskee arvosanaa, on se, että se tuntuu vähän oudolta etanan uutteella, joten olen hieman epävarma tilaanko uudelleen pelkästään sen takia. Ihoni tuntuu kosteutetulta ja erittäin hyvältä käytön jälkeen, minulla on herkkä ja reaktiivinen iho.
    1 product in post Hyvä
    323 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Tyytyväinen

    Kevyt seerumi, jonka pitäisi rauhoittaa ihoa, koostumus on hieman ohut. Imeytyy nopeasti ihoon. Minulla on herkkä iho ja ihoni näyttää pitävän tästä. Hajusteeton, mikä on minulle iso plussa! Ostaa uudelleen.
    1 product in post Tyytyväinen
    292 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Ihana

    Olen käyttänyt sitä vasta kaksi päivää, mutta tähän mennessä olen niin tyytyväinen! Imeytyy hyvin ihoon, pidän siitä, että se tuntuu enemmän kevyemmältä kosteusvoiteelta, ei polta silmiä ja ei ole vielä aiheuttanut minulle näppyjä (tätä pitää vielä arvioida lisää, mutta olen reagoinut nopeasti kaikkiin muihin kasvoille kokeilemiini aurinkosuojatuotteisiin). Tuntuu pitämisen arvoiselta!! 😊👌🏻
    1 product in post Ihana
    933 näyttöä