Malin

  • Viesti luotiin 17 tuntia sitten
    Arvosana: 2 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Ei mikään huippu

    Kaksi yhdessä -tuote, joka ei täytä odotuksia. Märän kärjen ja kynän väri eivät täsmää. Märkä kärki kestää vain kaksi-kolme ohutta vetoa, sitten se menettää nestettä ja muodostaa karkeita viivoja.
    1 product in post Ei mikään huippu
    3 näyttöä
  • Viesti luotiin 17 tuntia sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Rakastan!

    Minulla on PD, ja tämä toimii silti loistavasti! Erittäin kermaista, kevyttä ja ihanaa. Korvaan päivävoiteeni tällä kesällä
    1 product in post Rakastan!
    268 näyttöä
  • Viesti luotiin 17 tuntia sitten
    Arvosana: 1 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Paljon odotuksia huonompi

    Odotuksia huonompi. Ostin sen kampanjasta 50 % alennuksella, mutta se ei silti ollut rahan arvoinen. 10 kruunua olisi ollut sopiva hinta siitä, mitä sain. Se on "tiukka" eikä siinä ole ylimääräistä kangasta, joka tarvitaan, jotta se näyttäisi pörröiseltä. Kankaaseen tuli silmukoita.
    1 product in post Paljon odotuksia huonompi
    15 näyttöä