Malin
- Viesti luotiin 17 tuntia sittenArvosana: 2 / 5Vahvistettu ostaja
Ei mikään huippu
Kaksi yhdessä -tuote, joka ei täytä odotuksia. Märän kärjen ja kynän väri eivät täsmää. Märkä kärki kestää vain kaksi-kolme ohutta vetoa, sitten se menettää nestettä ja muodostaa karkeita viivoja.1 product in post Ei mikään huippu3 näyttöä - Viesti luotiin 17 tuntia sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Rakastan!
Minulla on PD, ja tämä toimii silti loistavasti! Erittäin kermaista, kevyttä ja ihanaa. Korvaan päivävoiteeni tällä kesällä1 product in post Rakastan!268 näyttöä - Viesti luotiin 17 tuntia sittenArvosana: 1 / 5Vahvistettu ostaja
Paljon odotuksia huonompi
Odotuksia huonompi. Ostin sen kampanjasta 50 % alennuksella, mutta se ei silti ollut rahan arvoinen. 10 kruunua olisi ollut sopiva hinta siitä, mitä sain. Se on "tiukka" eikä siinä ole ylimääräistä kangasta, joka tarvitaan, jotta se näyttäisi pörröiseltä. Kankaaseen tuli silmukoita.1 product in post Paljon odotuksia huonompi15 näyttöä