malin.stadheim
- Viesti luotiin 2 kuukautta sitten6 näyttöä
- Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Tuoksuu hyvältä!
Odotan innolla tämän testaamista, kun saan muut tuotteet, joita en saanut paketissani, jonka olin tilannut..1 product in post Tuoksuu hyvältä!1502 näyttöä - Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
hyvä voide
Suosittelisin1 product in post hyvä voide848 näyttöä - Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 2 / 5Vahvistettu ostaja
sain vain hoitoaineen..
Tilasin tämän paketin ja sain vain hoitoaineen, en shampoota. Sama detoxin kanssa, jonka tilasin Milkshakelta, sitä ei ollut paketissa..1 product in post sain vain hoitoaineen..1245 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 2 kuukautta sittenHei Malin! 😊 Oi, ei kuulosta hyvältä, että sinulta puuttuu tuote. Tarkista mielellään, onko kyseessä osatoimitus – jos ei, rekisteröi reklamaatio tilisi kautta kyseisestä tilauksesta, niin katsomme asiaa tietenkin tarkemmin 🤍 Ihanaa päivänjatkoa! 🌷
- Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 5 / 5
lemmikkituoksuni!
tuoksuu upealta🤩1 product in post lemmikkituoksuni!3815 näyttöä