Maral

  • Viesti luotiin 1 päivä
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Täydellistä

    Erittäin tyytyväinen! .
    1 product in post Täydellistä
    87 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 päivä
    Arvosana: 2 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Pahoinvointia aiheuttava haju,

    Haju on toki subjektiivinen – mutta tätä en pitänyt hyvänä. Tuli vähän pahoinvointi ja siinä oli vivahde hapanta hajua. Jos pidät hajusta, kannattaa huomioida, ettei se kestä kauan.
    1 product in post Pahoinvointia aiheuttava haju,
    26 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 1 päivä
      Hei Maral! 👋 Kiitos, että jaoit kokemuksesi! 🤍 Tuoksu on todella yksilöllistä, joten se mikä sopii joillekin, ei välttämättä sovi kaikille. Ikävää kuulla, ettei se miellyttänyt sinua – jos epäilet, että tuotteessa on jotain vikaa, olet lämpimästi tervetullut tekemään reklamaation Omat sivut -palvelussa. Kaikkea hyvää! 🌼
  • Viesti luotiin 1 päivä
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Hintaansa nähden hyvä

    Plussaa: tuoksuu hyvältä, eikä lainkaan itseruskettajan hajua Miinusta: muuttuu oranssiksi väriltään
    1 product in post Hintaansa nähden hyvä
    50 näyttöä