Maral
- Viesti luotiin 1 päiväArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Täydellistä
Erittäin tyytyväinen! .1 product in post Täydellistä87 näyttöä - Viesti luotiin 1 päiväArvosana: 2 / 5Vahvistettu ostaja
Pahoinvointia aiheuttava haju,
Haju on toki subjektiivinen – mutta tätä en pitänyt hyvänä. Tuli vähän pahoinvointi ja siinä oli vivahde hapanta hajua. Jos pidät hajusta, kannattaa huomioida, ettei se kestä kauan.1 product in post Pahoinvointia aiheuttava haju,26 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 1 päiväHei Maral! 👋 Kiitos, että jaoit kokemuksesi! 🤍 Tuoksu on todella yksilöllistä, joten se mikä sopii joillekin, ei välttämättä sovi kaikille. Ikävää kuulla, ettei se miellyttänyt sinua – jos epäilet, että tuotteessa on jotain vikaa, olet lämpimästi tervetullut tekemään reklamaation Omat sivut -palvelussa. Kaikkea hyvää! 🌼
- Viesti luotiin 1 päiväArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Hintaansa nähden hyvä
Plussaa: tuoksuu hyvältä, eikä lainkaan itseruskettajan hajua Miinusta: muuttuu oranssiksi väriltään1 product in post Hintaansa nähden hyvä50 näyttöä