Maria Elisabeth
- Viesti luotiin 1 kuukausi
Tarvitsenko hoitoainetta käytön jälkeen?
Hei, Haluaisin kokeilla tätä hiusnaamiota ja mietin, pitäisikö minun käyttää hoitoainetta normaalisti huuhtelun jälkeen?1 product in post Tarvitsenko hoitoainetta käytön jälkeen?580 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 1 kuukausiHei Maria Elisabeth! 👋🏼😊 Tämä hoito riittää hoitavaksi vaiheeksi ja jättää hiukset pehmeiksi ja kosteutetuiksi 🤍 Se on niin ravitseva, että se toimii hyvin ainoana pehmentävänä hoitona shampoon jälkeen. Mukavaa päivänjatkoa 🌻
- Viesti luotiin 1 kuukausi
Sopii hiustenlähtöön?
Hei, Minulla on (oli) paksut, kiharat, kuivat ja melko karkeat pitkät hiukset, mutta olen menettänyt uskomattoman paljon hiuksia viime kuukausina painonpudotuksen vuoksi. Suosittelisitteko tätä hiusnaamiota vai jotain muuta Kérastaselta?1 product in post Sopii hiustenlähtöön?164 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 1 kuukausiHei 😊 Sitten suosittelisin Kerastasen Genesis-sarjaa. Tämä naamio: lyko.com/sv/kerastase/k-rastase-masque-reconstituant-200ml Mukavaa päivänjatkoa! 🌼