Maria
- Viesti luotiin 9 kuukautta sittenArvosana: 1 / 5Vahvistettu ostaja
Huono pito
Tuoksuu hyvältä, mutta hiukset ovat samat ennen ja jälkeen suihkuttamisen. Ei vaikutusta lainkaan hiuksiini.1 product in post Huono pito2953 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 9 kuukautta sittenHei Maria 🤗 Kiitos, että jaoit kokemuksesi 💬 On todella surullista kuulla, että suihke ei antanut toivomiasi tuloksia 😕❤️ Toivottavasti sinulla on joku muu suosikki, johon voit palata! 💫