Marie

  • Viesti luotiin 4 kuukautta sitten

    Loppu

    Hei, Olen ostanut sekä tämän että L'Oréal Professionnel Tecni.Artin. Olenko ymmärtänyt oikein, että molempia pitäisi käyttää samanaikaisesti? Joten jos pesen hiukseni, käytän tätä ensin pyyhekuivissa hiuksissa ja sitten toista päällä föönatakseni? Vai pitäisikö minun käyttää tätä, föönata, ja sitten ottaa toinen ja muotoilla? Pitäisikö minun lopettaa johonkin, kun muotoilu on valmis? Ihan viidakko tämä😁🙄
    1 product in post Loppu
    582 näyttöä
    • Kommentti lisättiin 2 kuukautta sitten
      Tarkoitatko Flex Pliä? :-) Jos kyllä, molemmat tulisi suihkuttaa kosteisiin/pyyhekuivattuihin hiuksiin :)