Marie
- Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Melko ok!
Tuoksuu hyvältä ja toimii kuten pitää, ainoa asia, josta en pidä ja joka vaikuttaa arvosanaan, on se, että se on melko kallis ja tekee hiuksista karheat käytön jälkeen.1 product in post Melko ok!126 näyttöä - Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Lempimeikinpoistoaine❤️
Erittäin hyvä meikinpoistoaine, koska se poistaa vedenkestävän meikin helposti kuin leikiten! Ota vain nokare (kidney-pavun kokoinen) ja hiero kasvoille, kun kaikki meikki on sulanut pois, huuhtele vedellä. En koskaan palaa käyttämään misellivettä, koska siihen tarvitaan vanulappuja ja se vie aikaa, ja siitä on tullut hankalaa, kun olen tottunut tähän tuotteeseen. Se tuoksuu myös todella hyvältä (hieman vesimelonia), mutta se on vain plussaa😂👌1 product in post Lempimeikinpoistoaine❤️225 näyttöä - Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Uusi suosikki meikinpoistoaine!
Tämä on täsmälleen sama kuin "Banila Co Clean It Zero Cleansing Balm", ainoa parempi asia on, että se on hajusteeton! (Rakastan tietysti myös Clean it Zeroa, henkilökohtaisesti en ole herkkä hajusteille, kun pesen sen pois, mutta ajattelen herkkäihoisia). Sinun ei tarvitse käyttää vanulappuja tai vastaavaa, otat vain nokareen (kuin kidneypapu), hierot sen kasvoille ja meikki vain sulaa pois, sitten huuhtelet vedellä… jopa VEDENKESTÄVÄ meikki! Käytän itse vain vedenkestävää ripsiväriä😎 Aion varmaan jatkaa tämän ostamista, koska se on halvempi, hajusteeton ja toimii yhtä hyvin! 😍1 product in post Uusi suosikki meikinpoistoaine!146 näyttöä - Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Bea kuivashampoo, joka ei tee hiuksista karkeita. Pulloa voisi parantaa.
Itse kuivashampoo on mielestäni ERINOMAINEN, se tuoksuu hyvältä suihkutuksen jälkeen eikä hiukset muutu karkeiksi, mistä olen todella kiitollinen. Valitettavasti se joskus suihkuttaa itse itsestään käytön jälkeen. Mutta olen jotenkin oppinut tekemään niin, että se lakkaa suihkuttamasta, mutta on harmillista, että tuotetta menee hukkaan, kun pitää tehdä niin… Mutta todella hyvä kuivashampoo!!1 product in post Bea kuivashampoo, joka ei tee hiuksista karkeita. Pulloa voisi parantaa.114 näyttöä - Viesti luotiin 4 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Yllätyin siitä, kuinka hyvä se oli!
Luulin sen olevan kuin tavallinen hoitoaine. Mutta sillä on koostumus, jota rakastan (ei paksu), joten voin levittää sitä koko hiuksiin, jopa hiuspohjaan, eikä se tunnu öljyiseltä kahden päivän jälkeen, ja tuntuu siltä, että se on paras vaihtoehto hiuksilleni. Ja se tuoksuu jumalaiselta (vanilja)!! 😍1 product in post Yllätyin siitä, kuinka hyvä se oli!42 näyttöä - Viesti luotiin 4 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Erittäin hyvä deo miehille
Tämä on poikaystäväni suosikkideodorantti, se toimii koko päivän ja tuoksuu todella hyvältä. 👍1 product in post Erittäin hyvä deo miehille102 näyttöä - Viesti luotiin 4 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Paras meikinpoistoaine
Äärimmäisen mieto (voi avata silmäni ilman, että se kirvelee). Se on äärimmäisen hyvä vedenkestävää meikkiä vastaan! Tykkään myös tuoksusta (haisee mielestäni hieman vesimelonilta ja kurkulta). 😂👍 Rakastan näitä meikinpoistoaineita, sillä nyt minun ei tarvitse ostaa vanulappuja ja voi levittää suoraan meikin päälle! 😍😍1 product in post Paras meikinpoistoaine572 näyttöä - Viesti luotiin 4 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Paras vedenkestävä ripsiväri!
Tämä vedenkestävä ripsiväri pysyy koko päivän, kun ensin taivutat ne ja sitten levität ripsivärin. Tekee ripsistäni todella pitkät, super tyytyväinen tähän❤️1 product in post Paras vedenkestävä ripsiväri!596 näyttöä - Viesti luotiin 9 kuukautta sitten
Tuoksuvatko ne samalta?
Tämä öljy kuvassa on paras tuoksu, jonka tiedän, tuoksuvatko tämä shampoo ja hoitoaine samalta? Vinkkaa mielellään kaikista mahdollisista tuotteista, jotka tuoksuvat samalta, sillä haluan kaiken! 🤣🤣1 product in post Tuoksuvatko ne samalta?2163 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 9 kuukautta sittenHei Marie 🥰 Eli ymmärrän sinua 100%, kun löytää jotain, joka tuoksuu taianomaiselta, sitä haluaa kaikkeen! Voin iloisesti sanoa, että tämä sarja Maria Nilalta tulee tuoksumaan suunnilleen samalta kaikissa heidän hiustuotteissaan 😄🤞 Pitäkää huolta!1 tykkää
- Viesti luotiin 9 kuukautta sitten3 näyttöä