Meri
- Viesti luotiin 2 kuukautta sitten
Erä
Hei onko tämä vielä vanhaa erää oleva sensain refill? Omistan vanhan kynän ja kuulemma uudempi patruuna ei mene siihen, joten tarvitisin vanhaa erää?1 product in post Erä35 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 2 kuukautta sittenHei Meri 👋 Selvitin asiaa yhdessä tavarantoimittajamme kanssa, ja meiltä löytyy uusi Sensai-refill 👍🥰 Kuten mainitsitkin, vanhaa kynää (Liquid Eyeliner -nimistä) ei voi täyttää uudella täyttöpatruunalla. Mukavaa päivää!